No niestety, Inquisitor miał wszystkie szansy być ciekawa grą ale studio nie dało radę, nie mieli doświadczonych utalentowanych deweloperów. Grafika, animacje, optymalizacja ehhh. Jedynie to fabuła dobra ale 3 lata robić grę w która będzie się grało max 9-10 godzin żenada. Mam nadzieje, że wyciągną z tego poprawne wnioski i zmienia swoją strategie. Bo lepiej jedna dobrą grę robić 3-5 lat, niż próbować 2 gówno gry wydawać w ciągu roku. Stracili dużo swojego czasu i pieniędzy. Chyba ze tak naprawdę im chodzi o wyciąganie kasy od wydawców a nie o stworzenie czegoś z czego można być dumnym.
Ty swoim starym nie wyszłeś :D...... na tym silniku to zrobili majstersztyk...... może KALYPSO chciało oszczędzić i zrobić to na słabszym silniku.... dobry Niemiec to oszczędny Niemiec :D
Co Kalypso ma do tego na jakim silniku robili? TO efekt wyboru zalozeń w 2019-2020, gdzie o Kalypso nie było mowy. Co w połowie gry mają zmieniać silnik? No ale tak to jest się wybiera Unity bo tańsze, i udaje ze to licencje dla studentów, xd