Tak to jest jak masz programistów z wish, tych droższych odpalasz albo sami zmieniają pracę widząc ta popelinę.
Kurlewski to producent z tyłka, kłamca i beznadziejnie trzyma ludzi a przy tym na robocie się nie zna, bo niby skąd. Design jara, reszta to randomowe juniorzy z łapanek. Jak ich przerasta złożenie takiej gry to współczuję dalej
Okazuje się, że budżet tego bubla to 14 mln, tak to nie fake. Teraz naganiacze dwoją się i troją jakoby gra Serum mogła coś zmienić, daleko na wishliscie, uboga społeczność i zero doświadczenia w trybie multi, jak widać nawet doświadczone zespoły nie są w stanie zrobić działającego coop a co dopiero taki świeży zespol. Serum ma szanse na 3-4 krotność Inkwizytora, czyli peak z duzym prawdopodobienstwem nie przekroczy 1000, takie są fakty. Pozdro dla myślących.
"tak szkaradnej poczwary to ja nie widziałem od czasów pierwszego Wiedźmina i miałem nadzieję, że Geralt wtedy z wszystkimi się już rozprawił. Jak jednak widać, jedna uciekła i złożyła jaja"
"choć czar pryska właściwie przy pierwszym rzucie oka na otoczenie. A gdy spróbujecie wejść z nim w jakąś interakcję, całość sypie się jak domek z kart"
"Najbardziej nieznośnym przykładem jest tu modlitwa, czyli odpowiednik wiedźmińskich zmysłów czy wzroku orła. Warto ją uruchamiać dość regularnie, u mnie miała jednak tendencję do przycinania gry, powodując spadki do 3-4 kl./s na wysokich ustawieniach."
"Prywatnie często ogrywam gry niezależne, jestem więc przyzwyczajony do prostej oprawy graficznej i wielu niedoskonałości. Cierpliwość jednak kończy się, gdy oprawa graficzna sprzed ponad dekady wymaga solidnego sprzętu, by dać średnio 60 kl./s. Specjalnie nie użyłem słowa „utrzymać”, bo klatki są w niej wyjątkowo niestabilne, a wahania dochodzą nawet do 20-30%. Spadki do zaledwie kilku fps-ów tylko dodają smaczku"
Wszedłem tylko na chwilę, chciałem poczytać wasze komentarze na temat tak szkaradnej gry za 14 mln i nic zaskakującego. Zamknięcie oczu i udawanie, że nic się nie stało, szukanie absurdalnych wywodów by tylko przykryć ta porażkę. Na Art Games było to samo, zaklinanie rzeczywistości, szukanie na siłę potencjału w następnych grach itd. Tak działa ludzka psychika, niewygodne fakty są pomijane a każdy pozytywny wpis ubranego powoduje euforię i poczucie przynależności. Życie.
Inkwizytor to bubel jakich mało i zedne serum, twarogum czy inne nabiałum nic nie zmieni, by zrobić dobry coop trzeba mieć ogarniętych ludzi i środki. Kogo wy tu chcecie nabrać i wciągnąć na minę? Bajeczki to o 19 w TVP.
Nie rozumiesz nie wiesz, ze prezes jest super? I to nie ejgo wina ze zrobił zalosny zespól, który wypuscił kaszane? Serum to będzie GOTY, i w ogóle top 1 steama na miesiące. Bo ma coopa. Nic, ze zero marketingu, ze wishlisty można wytrzeć o dupsko, bo jakos Inkwizytora się nie pokazała. Nie mozna ich kupować? Bo lol, peak Inkwizytora naprawdę pokazuje słaba konwersje.
Gra, która kosztowała ponad 10 mln z mieszanymi opiniami na 4 dzien po premierze ląduje poza top 1000 na Steam, tego jeszcze nie grali. Teraz będą fantazje o Serum i inne legendy.