Wiceszef tego resortu Przemysław Koperski zwrócił uwagę, że A4 to jedna z najdroższych tras w Europie. Portal konkret24.tv24.pl zwraca uwagę, że ex aequo na pierwszym miejscu w kontekście kosztów przejazdu plasuje się tylko płatny odcinek hiszpańskiej autostrady AP-68 na trasie Saragossa-Bilbao.
- Ja jestem zwolennikiem takiego rozwiązania, żeby autostrada A4, a w perspektywie również autostrada A2 wróciły do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, żeby były objęte również tym bezpłatnym przejazdem samochodów do trzech i pół tony - przyznał pod koniec stycznia wiceminister infrastruktury na antenie Polskiego Radia.
Koncesja SAM na eksploatację autostrady A4 wygasa w 2027 r. Wówczas spółka będzie musiał oddać zarządzanie trasy w ręce państwa.
Dnia 2024-02-09 o godz. 09:26 ~CK napisał(a): > Nie tylko on tylko większość, która ma wpływ na to co będzie. Ja, tak jak i pis a teraz obecny rząd, tez jestem za tym pomysłem.
to tylko "dr", włażący nawet w środku nocy ze swoim spamem, nie licz na dyskusję...jest tyle państw i to wysoko cywilizowanych, jak USA, GB, czy RFN gdzie nie ma płatnych autostrad albo są nieliczne i raczej żaden polityk stamtąd nie zaproponowałby takiego rozwiązania na większą skalę, w innych krajach ludzie przegapili sprawę i przywykli do płacenia...