Render i CD Projekt lepsze spółki z większymiu perspektywami,niż Creeepy.Wyniki w tym roku obie spółki pokaza lepsze ,niż za 2023 rok.To niech kazdy odpowie sobie,jak się zachowa kurs akcji obu spółek? Premiera StarRaptor to wiosna 2025 rok,tak się składa,że Creepy dość często przekłada kamienie milowe,więc trudno by się wyrobili z premierą na grudzień 2024. Nie zdziwić powinno nikogo,jeśli premiera będzie w kwietniu 2025,taki sam miesiąc,jak premiera trybu coop Green Hell.
Podobnie polecam CDR.Aktualnie CD Projekt tworzy TRZY gry,to są oddzielne gry,więc tam cena akcji urośnie o setki procent,jest po prostu pod co grać. Tutaj największe wzrosty juz były i tylko jedna premiera bedzie za rok,czy tam 1,5 roku,a później znowu 5 lat ciszy. Na CD Projekt będą 3 mocne premiery w 6 lat,to wszystko do 2030 roku.Kurs będzie szedł na nowe ATH 600 zł lub 700 zł. Ogromne wzrosty tam będą.
Wreszcie CD Projekt będzie miała kilka gier na Steam,gog i konsolach,z których co roku zysk 2 mld zł.To znajdzie odzwiercedlenie w przyszłej kapitalizacji i cenie akcji.
CD Projekt w 2017 roku wyrzucił prawie cały "materiał" Cyberpunka do kosza.Dlaczego? poniewaz zmienili koncepcje i większość gry powstała w zaledwie 2,5 roku.Widać,że nie wiesz co się działo i dzieje u redów.Teraz powiedz,która światował spółka tworzy gre w 2,5 roku i sprzedaje ją w 25 mln egzemplarzy? ...za pół roku będzie pewnie 30-32 mln egzemplarzy . Po kilku duzych patchach,obecnie gra zbiera 90% pozytywnych opinii,więc to jest bardzo duży sukces,żeby słabą gierke kupiło 25 mln graczy,to jest wyczyn.Podpowiedz zatem,która spółka w Europie ma taką sprzedaż słabej,nieprzygotowanej gry? Najlepsze,że gra ostatnie tygodnie jest w TOP10 na Steam,a premiera była ponad 3 lata temu :) taaaa "słaba gra".
Zachowanie kursu,to pochodna rozczarowanych inwestorów i fundów grających na spadki,ale wszystko ma swój początek i koniec,nawet słaba spółka z niezbyt dużym potencjałem potrafi odbić i rosnąć o setki procent,a tu potencjał jest mega dużu,wręcz ogromny,ze względu,że trwa produkcja trzech gier jednocześnie.
Jestem podobnego zdania osób z pierwszego i drugiego postu.CD Projekt,to nie jest zwykła spółka,to światowa spółka,która w przyszłości będzie generować 1,5 do 2 mld zł zysku rocznie i te gry są tworzone i wszystkie 3 będą miały oczywiście premiere w najbliższych latach.Czy wiesz,że na Time Square były reklamy Cyberpunka,tak samo w Los Angeles i Tokio.Czy widziałem reklamy Amicy albo LPP na Time Square?
Obecna kapitalizacja CD Projekt jest śmieszna,ale tak jest zawsze,że przez 90% czasu spółki na giełdach są przewartościowane,albo niedowartościowane.W przypadku CD Projekt jest to drugie.To jest,na ten moment,największy pewniak na GPW na kolejne lata,tak samo jak w 2017 roku CD Projekt był największym pewniakiem i było wiadomo,że wcześniej czy później cena akcji urośnie o setki procent.To samo jest obecnie na CDR. W przypadku takich spółek jak Creepy Jar,czy Render,które tworzą gierki za śmieszne 15 czy 18 mln zł to jest wielka niewiadoma.Najśmieszniejsze jest to,że gra Creepy,druga premiera ma być w "Early Access",czyli wypuszczą niedokończoną gre.Tworzą małą gre 5 lat i jeszcze jej nie skończą? To jest chyba żart z inwestorów.Rozumiem,gdyby gra miała mnóstwo szczegółów i wielki otwarty świat,a oni tworzą małą gierke i znowu w Early Access?
Widać,że zatrzymałeś się w 2019 roku,a jest 2024 rok.CD Projekt zatrudnia obecnie 700 deweloperów i mógłby tworzyć w sumie 5 gier jednocześnie,ale zdecydowali się na 3 i i dobrze.Lepiej wydać 3 super gry,niż 5 przeciętnych. Do tego CDR mieli ogłoszenia o zatrudnienie deweloperów specjalizujących się,mających doświadczenie w tworzeniu gier ... multiplayer. Czy ktoś sobie wyobraża dużą gre RPG,z budżetem setki mln zł z trybem coop? Skoro "Creepy Jar zarobił na trybie coop w Green Hell około 115 mln zł,to ile zarobi np. taki Cyberpunk 2 z trybem coop? bez trybu coop Cyberpunk zarobił 1,7 mld zł,w sensie zysk 1,7 mld zł.Sprawdźcie wyniki. Pisałem wyżej o zyskach rocznych CD Projekt w przyszłości na poziomie 1,5-2 mld zł,ale z trybem coop to może być i 3,a nawet 4 mld zł,to jaka wtedy kapitalizacja? 80 mld zł,a może 90 mld zł? To są niewyobrażalne pieniadze,ale kiedyś TakeTwo ,czy ActivisionBlizzard mieli małą kapitalizacje,a dziś? ;) wiem ActivisionBlizzard kupiony,ale zanim był kupiony kapitalizacja 240 mld zł.To dlaczego CD Projekt ma nie mieć kapitalizacji np. 90 mld zł?
Cdr zarobił 1.7mld z CP2077 robionego od 2012 roku. Creepy zarobił na razie 115mln z GH robionego od 2016 roku. W tym samym czasie (12 lat) będzie jakieś 15-20% tego, co zarabia Cdr co oznacza , że wycena Creepy powinna sięgnąć 15-20% wyceny CDR a zaraz Starrupture. Pierwsza premiera w CDR za 3 lata najwcześniej. A za multi niech się nie biorą. Tylko najlepsi to ogarniają
Od 2012 roku robili Cyberpunka,a Wiedzmin3 sam się zrobił Januszku Mmmm? buahahaha. Malinowy chłopcze,pisali ci wyżej,że w 2017 roku,duza zawartość Cyberpunka została wyrzucona z gry i główna produkcja Cyberka ruszyła w 2017 roku.Chłopie jak oni by robili Cyberpunka 8 lat,to ta gra miałaby lepsze opinie na Steam niż Wiedzmin 3 i nie byłoby jednego DLC,tylko ze trzy DLC.Trzeba ci tłumaczyć gaming,bo widze,że mało kumaty jesteś i od niedawna inwestujesz w branże. Oczywiście,że CD Projekt bierze się za multi i będzie w przyszłości,kosił z tego tytułu 3 mld zł rocznie. CD Projekt zatrudnia od jakiegoś czasu ludzi o multiplaerów i to są doswiadczeni ludzie z międzynarodowych spółek gamingowych,więc wtopy nie będzie Januszku Mmmmm.Oczywistym jest,że wtedy kapitalizacja CD Projekt urośnie na poziom 80-90 mld zł.Zgadzam się z przedmówcami,to największy pewniak,a nie spółczyna co miała sukces w covidzie,a ich kolejna gra ma budżet 15 mln zł,a mają w kasie 5 razy tyle.Czyżby obawy,że "Starrupturek" nie powtórzy sukcesu Green Hell? To jest właśnie zastanawiającer,w kasie Creepy Jar 70 czy 80 mln zł,a oni robią gre za 15 mln zł.Wiedzą,że sukces Green Hella drugi raz się nie powtórzy?
Trailer CP w 2012 to rozumiem tak rzucili? Niewiele chyba wiesz, synek. Stąd te brednie którymi rzucasz na prawo i lewo. Starrupture 20mln. 8 x tyle, co GH. Budzet na poziomie Sons Of the Forest- przychody 200mln usd w niecały rok. Czy tu będzie podobnie? Bardzo prawdopodobne:)))
I jeszcze jedno. Multiplayer w Polsce to tylko Techland i pochodne , z których największą spolka jest Creepy. Potem Far from Home i Render,tylko tych ostatnich doi niemożebnie Toplitz. Dlaczego? Bo może. Jest właścicielem Rendera:)))
"Trailer" z 2012 z obecnym Cyberem ma niewiele wspólnego.Widać ze się masz zerowe pojecie i wrzucasz jakies śmieszne argumenty prehistorie oraz ogólniki.W gruncie rzeczy rzucasz się jak ryba w sieci.
A post z 18:24 to wręcz kabaret i totalny brak wiedzy o świecie i życiu,dzieciaku zabawny jesteś :) Wymieniłeś spółki,które coś tam mają wspólnego z multiplayerami z trybem coop,rozumiem że według Ciebie,inne polskie spółki nie umieją,nie potrafią zrobić gry z trybem coop i dlatego nigdy takiego trybo coop nie będą implementować? hahaha. To ci wytłumacze,jak babie na roli,bo tylko taki język do Ciebie dociera.Co drugi 18-latek to pewnie prawiczek i nie wie jak się zabrać za dziewczyne w łóżku,jak jej sprawić przyjemność,poniewaz ma zerowe doświadczenie,to myślisz,że ten sam prawiczek 5 lat później tak samo nie będzie wiedział jak zaspokoić dziewczyne? Czy ty serio myślisz,że świat stoi w miejscu,spółki stoją w miejscu i nie rozwijają się? Zwłaszcza tak duże spółki jak CD Projekt? mające setki mln zł na koncie i mogące obecnie wynająć praktycznie najlepszych deweloperów,specjalistów z drugiego końca świata? włącznie z Twoim Creepy Jarkiem.Jak CDR będzie chciał to zaproponuje dobre umowy ludziom Creepy i połowa odejdzie do międzynarodowej spółki CDR i tyle będziesz miał z Twojej spółczyny.Tylko po co? jak CD Projekt może ściągnąć z kazdego zakątka świata jeszcze lepszych deweloperów lub kupić kolejną spółkę w USA.