Wobec skąpej liczby rzeczowych komunikatów, to trudno wyczuć, gdzie to wszystko zmierza. A zjazd kursu z 65 zł na 1 zł raczej nie napawa optymizmem (g. Niemniej jednak trzeba zauważyć, że w ostatnim raporcie znalazł się ciekawa informacja: "niezależnie od testów u klientów, Spółka prowadzi też pracę nad stworzeniem gotowej aplikacji mobilnej AI Stylisty dla klientów B2C".
Dnia 2023-12-29 o godz. 06:32 ~Majster napisał(a): > Wobec skąpej liczby rzeczowych komunikatów, to trudno wyczuć, gdzie to wszystko zmierza. A zjazd kursu z 65 zł na 1 zł raczej nie napawa optymizmem (g. Niemniej jednak trzeba zauważyć, że w ostatnim raporcie znalazł się ciekawa informacja: "niezależnie od testów u klientów, Spółka prowadzi też pracę nad stworzeniem gotowej aplikacji mobilnej AI Stylisty dla klientów B2C".
sztuczna inteligencja wchodzi szerokim strumieniem i jest na topie na całym świecie a firmy z nią związane są wyceniane na setki mln $ a na ile jest wyceniany Quarticon ? no właśnie..........
Tylko czy sytuacja na szerokim rynku w ogóle sprzyja wzrostom? Ze strony spółki też nie ma żadnych pozytywnych zachęt. Webinary to chyba za mało: https://www.youtube.com/watch?v=320TSrEnzuM
Dnia 2024-01-06 o godz. 23:05 ~Majster napisał(a): > https://www.bdm.com.pl/ispag/encat/podwojne_dno.html > > Tylko czy sytuacja na szerokim rynku w ogóle sprzyja wzrostom? Ze strony spółki też nie ma żadnych pozytywnych zachęt. Webinary to chyba za mało: https://www.youtube.com/watch?v=320TSrEnzuM
tak, webinary to za mało, zarząd spółki powinien wykazać dużo więcej inicjatywy szczególnie teraz aby pozyskać nowych klientów do swego produktu (AI Stylista Modowy) - spółka powinna zdecydowanie działać aby zaistnieć w mediach, na rynku AI, na giełdzie dobra jest ta współpraca z orange https://www.orange.pl/duze-firmy/e-commerce
Wprawdzie webinary mają niewielką oglądalność, to jednak spotykają się z zainteresowaniem odbiorców (inwestorów?), którzy chcą poznać produkt: https://quarticon.com/pl/uniwersytet-ecommerce/rewolucja-w-branzy-fashion-twoj-ai-stylista-qa-po-webinarze/ Mam nadzieję, że to tylko preludium.
Dnia 2024-01-07 o godz. 17:17 ~Majster napisał(a): > Wprawdzie webinary mają niewielką oglądalność, to jednak spotykają się z zainteresowaniem odbiorców (inwestorów?), którzy chcą poznać produkt: https://quarticon.com/pl/uniwersytet-ecommerce/rewolucja-w-branzy-fashion-twoj-ai-stylista-qa-po-webinarze/ Mam nadzieję, że to tylko preludium.
pewnie tak a jeśli produkt jest już gotowy to można a nawet należy go odpowiednio i skutecznie wypromować no i zacząć nagłaśniać pozytywne osiągnięcia spółki - dlaczego np. nie została odpowiednio wypromowana współpraca z orange? https://www.orange.pl/duze-firmy/e-commerce inne spółki nagłaśniają nawet listy intencyjne z których nic nie wychodzi..........