• Peak 27k w sobotę!!! Mega sukces Autor: ~Longtrem [161.129.70.*]
    Czy ktoś umie policzyć ile render zarobi w tym roku??
  • Re: Peak 27k w sobotę!!! Mega sukces Autor: ~bankrut [37.30.2.*]
    Nie podniecaj się tak. Bardzo mało komentarzy i tylko nieco ponad 70% pozytywnych oraz 21 miejsce steam. Istnieje niestety duże prawdopodobieństwo, że to starzy gracze głównie grają. Fakt peak bardzo dobry ale martwią powyższe zmienne.
  • Re: Peak 27k w sobotę!!! Mega sukces Autor: ~Arcze [188.146.104.*]
    Nie oszukuj na Steam, licząc z grami bezpłatnym cały czas TOP15, w grach, za które trzeba zapłacić,cały czas od dwóch dni TOP10 lub TOP11. Ogólnie to odliczajcie bezpłatne gry, bo to zupełnie inna para kaloszy.Bezplatne gry często mają po 30-80 mln graczy i nie trudno im naliczać kasę za gadżety, dodatki,skórki.Takie gry powinny mieć oddzielne ranking, a nie rywalizują z grami które mają premiery lub odświeżone są trybem coop
  • Re: Peak 27k w sobotę!!! Mega sukces Autor: ~bankrut [178.43.134.*]
    Hiperbessacipa hehe sprzedaż mi psh po 1.2 w popłochu podszyweczko :)
  • Re: Peak 27k w sobotę!!! Mega sukces Autor: ~Kapitan [107.150.30.*]
    Strumień pieniędzy właśnie płynie do render cube... Obecną sprzedaz wzrosła X4...

    A to oznacza że sama kapitalizacja ma potencjał do wzrostu minimum z 2...
  • Re: Peak 27k w sobotę!!! Mega sukces Autor: ~Chciwy [31.0.35.*]
    Oceny trochę spadły bo u niektórych występuje błąd nad którym już pracują. Gdyby grali tylko starzy gracze to by nie było top 20-30 w bestach od czwartku. Chcesz zagrać z dzieckiem, kobitą czy z psem musisz kupić grę drugi raz. Można liczyć kombinować ile się sprzedało ale spółka pewnie sama podsumuje w przyszłym tygodniu debiut co-op. Wtedy może kupisz akcje, a może nie będzie cię już stać. Kto to wie.
  • Re: Peak 27k w sobotę!!! Mega sukces Autor: ~Paweł [89.78.12.*]
    "Creepy jar" ma gorsze oceny i to sie liczy i oczywiście peak wraz z tym ,że gra jest w TOP15 mimo,że przed nią tytuły giganty,które miała budżety po 100-200 mln USD,a gra "Medieval Dynasty" to kilka mln USD budżetu.Trzeba o tym pamiętać.
    Debiut "Creepy jar" był zupełnie inny,oni sprzedawali gre w kwietniu.Obecne wyprzedaze zawsze przyciagają "niedzielnych" graczy,którzy nie siedzą codziennie w grze i taki był zamysł,aby sprzedać jak najwięcej sztuk gry,a nie liczyło sie miejsce na Steam.

[x]
RENDER 3,17% 78,00 2025-09-25 16:25:58
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.