Dnia 2023-12-09 o godz. 11:45 ~Hmm napisał(a): > A skąd wezmą silnik?
Japanese Drift Master to największa i najdroższa produkcja w historii Gaming Factory. Gra łączy strukturę gier wyścigowych opartych na drifcie z elementami fabuły w stylu powieści wizualnej z Dalekiego Wschodu. Tytuł ma wyróżniać się przede wszystkim realizmem rozgrywki oraz autorską mechaniką driftu, dzięki zespołowi produkcyjnemu, który ma realną styczność ze sportami motorowymi. Pełna wersja gry zostanie wydana w 2024 r. na PC, a następnie na konsole. Twórcy planują również tryb multiplayer, a także w przyszłości dostosowanie kolejnych elementów produkcji do najnowszego silnika Unreal Engine 5.
Ja powiem tak, przeczytajcie raport za drugi kwartal od ECC i tam pisze o Gearshift do czego będzie wykorzystywany i pisze jak byk że jako dodatek do unreal engine 5
A znów gaming faktory napisał że u nich w najnowszej grze będzie unreal engine 5 nowatorski i stworzony przez zespół który ma styczność z realistycznymi wyścigami motorywimy a ECC przecież miał m in Tasiema
Mi to dużo wygląda na ECC ale wiadomo spółka musi to w komunikacie podać
Chyba ze znacie jakaś inna firmę co może takie silniki gry tworzyć?
Piszmy smsy do spółki może jakaś zareagują i coś napiszą