• ogarnijcie się Autor: ~janek [78.30.100.*]
    ale Wam się nudzi , piszecie farmazony pod swoją grę , nikt z Was nie wie jak będzie jutro czy za tydzień tak tylko szczekacie , podaz nadal dziś dało się zauważyć ale jes odbiór na danych poziomach , tu jest obecnie zbiór akcji , jasna srawa że j€tro może być 16zł nie wykluczam , ale ktoś to kumuluje i to nie jest ulica , no w jakimś stopniu jest ale niewielkim , jutro widełki kursu są olbrzymie , ja stawiam na 15- 26 zł , spora rozbierzność ale nagony spadziowe działają , też dobry znak , już zeszli na 10-12 zł a miało być 5 zł , tych 12 zł sam nie wykluczam ale nie teraz , męczą na walorze by wyrwać coć jeszcze na 18 ile się uda to nie wiem , ale gram takie walory od nastu lat i dają fajnie zarobić - pozdrawiam akcjonariuszy , ale szkoda mi Tych co zakupili powyżej 60 zł , albo cięcie straty albo bon dla wnuków
  • Re: ogarnijcie się Autor: ~Lol [5.173.174.*]
    Ktoś to kumuluje? Raczej nie. Akcje kupują shakowani. Uśredniają ale już przy 20 wywalają żeby wziąć niżej.

Nikt na razie tego nie akumuluje
  • Re: ogarnijcie się Autor: ~max [90.156.32.*]
    5zl
  • Re: ogarnijcie się Autor: ~janek [78.30.100.*]
    to Twoje zdanie , ja nie neguję , ja mam swoje Ty też nie stawaj okoniem , bo chyba należysz do grupy za wpisy na poziomie 5gr. ale nie obrażam mogę się mylić , tyle tu już gruby nasłał srających szprotek że trudno się połapać - gramy swoje , najlepszy miód ,, spadziowy,,

• Re: ogarnijcie się Autor: ~janek [78.30.100.*]
    e , tam ,, max,, jak 5 to czemu nie 2 , dwaj na 2 !!! szakal bez zębów , starzejesz się ,, koleś ,,

• rady analfabety Autor: ~Pear [188.47.123.*]
    czyli wyklad w szkole specjalnej troski
    o jprd, co tu sie odjaniepawlilo na tej biednej spolce

no ale musialo tak byc - lem is dead, sorry :>
[x]
STARWARD 0,42% 12,00 2025-09-29 15:39:22
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać