Niech co dziesiąta gra się uda na poziomie Thiefa to będzie OK. A nawet te słabsze gry pewnie w dużej mierzy osiągają pokrycie kosztów produkcji.
A jak będzie z Used Car Simulator to zobaczymy. Jak pomysł na grę się spodoba to pewnie będzie można zrobić drugą część o lepszej jakości. Ale trzeba pamiętać że oprócz jakości rozumianej jako jakość grafiki, animacji itp czyli jakości technicznej liczy się pomysł i tak zwana grywalność. I pomysł i grywalność są powiedziałbym że ważniejsze.
Po zaledwie kolejnych 2 dniach Used Cars Simulator przesunął się do góry o prawie 1000 miejsc na wishliście! Obecnie jest na #1342 miejscu i ma 867 followersów: https://steamdb.info/app/2637940/charts/
Tempo przyrostu jest imponujące!! Zanosi się, że to może być ważna gra dla Grupy PLW. Oczywiście jak będzie zrobiona chociaż na poziomie Thief2.
Kolejny tydzień minął i gra już w top 800 na wisliście, obecnie miejsce #786, i 2282 followersów: https://steamdb.info/app/2637940/charts/
Tempo przyrostu wishlisty i followersów jest imponujące.
A na karcie Steam gry pokazywane są kolejne elementy gry, co wskazuje na to, że gra jest już na dość zaawansowanym etapie produkcji czyli musi być robiona od kilku kwartałów: https://store.steampowered.com/app/2637940/Used_Cars_Simulator/
Used Cars Simulator Demo będzie na Steam Next Fest od 5 lutego 2024: https://store.steampowered.com/news/app/2637940?emclan=103582791474269567&emgid=4030227267351769544
To pokaże zapewne jakie jest zainteresowanie grą i jaki jest odbiór gry przez graczy.
Ja osobiście bym obstawiał że to będzie najpopularniejsza gra z Grupy PLW na tym Festiwalu Dem an Steam. A jak będzie to zobaczymy już od 5 do 12 lutego 2024.
Devlog #2 i kolejne rzeczy dodane do gry: https://store.steampowered.com/news/app/2637940?emclan=103582791474269567&emgid=4204749195340868256
Wygląda coraz ciekawiej ale trochę jakość graficzna mogłaby być lepsza.
Jak dla mnie powinni popracować nad tym jeszcze dużo dłużej i wydać to w dobrej jakości bo w obecnej oceny mogą być dość niskie. A niskie oceny będą miały bardzo duży wpływ na obniżenie potencjalnej możliwości sprzedaży.
Weekly update nr 6: https://store.steampowered.com/news/app/2637940?emclan=103582791474269567&emgid=4369140095308040155
Widać że contentu do przybywa dość dużo. Pewnie będzie ciężko z wydaniem gry w 2024 moim zdaniem patrząc jak się rozrasta. Ale najważniejsza jest jakość, bo bez niej nie będzie udanej premiery.
Dla mnie problemem jest grafika, wygląda jak gra sprzed dekady. Brzydkie to, kwadratowe, model jazdy gorszy od wielu gier z grupy PLW (doświadczyłem pływania, bugowania lawety). Grałem w to demo i taka robota studentów po godzinach. Dziwię się że PLW jeszcze finansuje takie eksperymenty. Jaki budżet jest tej gry? Fajnie że robią marketing ale czy to się klika? Followersow przybywa umiarkowanie, nie jest źle ale daleko od takiego car for sale który jest bdb grą z kosza. Widac, że się mocno inspirują ale no umiejętności nie te. Zresztą ten tajkun też taki se wyszedł. Wiadomo chcemy aby to była dobra premiera tylko czy to się może udać przy takiej jakości wykonania?
No i pytanie, czy głowa tej pani co do nas gada w każdym trailerze jest taka potrzebna? Czy to nie zabija marketingu?
Chcemy wzrostów na PLW - zróbcie to lepiej jakościowo. Bo inaczej to będzie klops.