Tak z ciebie trol, że nawet prostej rzeczy nie potrafisz policzyć. Pewnie sprzedałeś ze stratą że tak tu warujesz 24/7. W 2022 było 81 lokali które zrobiły 14,8 mln w październiku. W 2023 było 75 lokali które zrobiły 15,9 mln w październiku. Teraz the billu podziel sumę przez ilości lokali i zobaczysz że jest dokładnie jak autor wątku napisał. Mniej lokali zrobiło więcej pieniędzy, więc i przychody większe i koszty mniejsze. Pojął trol?
przeciez podali w raporcie jaka była sprzedaz na siecie L4L. Nie dosc ze umiecie liczyc to jeszcze nie umiecie nawet czytac
Wartość sprzedaży gastronomicznej netto zrealizowanej przez lokale porównywalne, czyli działające zarówno na koniec raportowanego miesiąca, jak i na koniec analogicznego miesiąca roku ubiegłego (L4L), działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks z wyłączeniem sieci Piwiarnia, za miesiąc październik 2023 r. wyniosła 15,38 mln PLN w stosunku do sprzedaży na poziomie 13,95 mln PLN za październik 2022 r. (10,3% wzrostu).
I pięknie ciemniakom to wypunktowales. Bo tu często ręce opadają. Cały czas rośnie sprzedaż w mln. r/r przy mniejszej ilości lokali. Ale każdy widzi to inaczej. Troll nie jest inwestorem i traci mnóstwo czasu na głupoty.
masz racje! :-) Raport miesięcznej sprzedazy poszedł na giełde dzisiaj i tak jak przewidywałeś był bardzo dobrym sygnałem na podtrzymanie trendu :-) Widać entuzjazm wśród inwestorów. Kurs rośnie i jest poęknie :-)