Raport bieżący nr 3 / 2023 Data sporządzenia: 2023-04-04 JRC Group S.A. - ekspansja na rynki azjatycki
Emitent informuje że podpisał kontrakty dystrybucyjne z partnerami z Republiki Indii oraz Chińskiej Republiki Ludowej. W pierwszym roku współpracy z nowymi partnerami Emitent szacuje, że osiągnie dodatkowy wzrost sprzedaży w wysokości 20% całkowitych przychodów Spółki w roku 2022.
Wdrażanie strategii ekspansji na rynki zagraniczne jest ważnym elementem rozwoju biznesowego Emitenta, który dąży do umocnienia swojej pozycji i znajomości marki Pylon Audio na globalnym rynku i tym samym zwiększenia przychodów. Nawiązywanie współpracy z partnerami zagranicznymi, szczególnie na rynkach o dużym potencjale, może przyczynić się do sukcesu firmy na arenie międzynarodowej.
Dodatkowo, Emitent weryfikuje możliwość pozyskania dofinansowania, które umożliwi dalszą ekspansję na nowe rynki i rozwój oferty produktowej.
Uważamy że prowadzenie takiej strategii biznesowej przynosi pozytywne efekty i zwiększa wartość firmy.
Wzrost to chyba dopiero będzie, jeśli te rynki zaskoczą. Spółka jak widać aktywnie patrzy w tym kierunku i może jej się coś uda. Baza jest zerowa - więc początkowe wzrosty mogą był złudnie okazałe.
Na targach się wystawiają bardzo aktywnie o czym informują ostatnio na profilu fb, ale czy jest z tego sprzedaż? Wiadomo trzeba czasu by wejść aktywnie na rynek - i tego się trzymajmy! Azja jest nieobliczalna - to fakt, prawie jak wyceny wewnętrzne PA!
Dnia 2023-10-24 o godz. 14:58 ~eo napisał(a): > Raport bieżący nr 3 / 2023 Data sporządzenia: 2023-04-04 > JRC Group S.A. - ekspansja na rynki azjatycki > > Emitent informuje że podpisał kontrakty dystrybucyjne z partnerami z Republiki Indii oraz Chińskiej Republiki Ludowej. W pierwszym roku współpracy z nowymi partnerami Emitent szacuje, że osiągnie dodatkowy wzrost sprzedaży w wysokości 20% całkowitych przychodów Spółki w roku 2022. > > Wdrażanie strategii ekspansji na rynki zagraniczne jest ważnym elementem rozwoju biznesowego Emitenta, który dąży do umocnienia swojej pozycji i znajomości marki Pylon Audio na globalnym rynku i tym samym zwiększenia przychodów. Nawiązywanie współpracy z partnerami zagranicznymi, szczególnie na rynkach o dużym potencjale, może przyczynić się do sukcesu firmy na arenie międzynarodowej. > > Dodatkowo, Emitent weryfikuje możliwość pozyskania dofinansowania, które umożliwi dalszą ekspansję na nowe rynki i rozwój oferty produktowej. > > Uważamy że prowadzenie takiej strategii biznesowej przynosi pozytywne efekty i zwiększa wartość firmy. >