• Czemu tribe utrzymuje się w popularnych wyzej Autor: ~El [178.37.220.*]
    Jw
  • Re: Czemu tribe utrzymuje się w popularnych wyzej Autor: ~Pear [188.47.123.*]
    bo to duzo lepsza gra - i zdecydowanie lepiej przyjeta przez graczy ..
    polyslash to, rzadki na rynku, przyklad firmy ktora nie dosc ze dowiozla
    produkt wysokiej jakosci, to jeszcze oryginalny, tworzac nowe IP, a nie sequele,
    kopie, czy inne symulatory zwyklego zycia

    przecena na akcjach -50% taka jak na kazdym gamdevie ostatnio, z powodu
    okolicznosci okolorynkowych stworzyla nieprzecietna okazje, psh ma cap zblizony
    obecnie do duality czy spolki blazna rokickiego z psem w kosmosie i peakiem 50 :D

    to kpina, i bedzie skorygowana - gwaltownie, jak wyjdzie roadmapa z coopem
    zamykam sie juz, w sumie nie powinienem pisac tylko zbierac od rana jutro po 2.80
    oby sie udalo :D
  • Re: Czemu tribe utrzymuje się w popularnych wyzej Autor: ~Macius [5.173.206.*]
    Road i Poly maja wspólny mianownik sypiących byłych prezesów ......
  • Re: Czemu tribe utrzymuje się w popularnych wyzej Autor: ~Pietro [89.64.25.*]
    No tylko, że tam się to niespecjalnie przekłada na sprzedaż bo w przypadku Tribe to jakość została dowieziona ale premiera i sprzedaż to lipa totalna póki co. Kilkukrotnie mniejsze liczby od tych wygenerowanych przez Alaskana w ciągu zaledwie 3 dni. To pokazuje jak ciężko jest dowieźć i jakość i żeby się to jeszcze sprzedawało.
  • Re: Czemu tribe utrzymuje się w popularnych wyzej Autor: ~marko [5.173.74.*]
    LOL

    Peak 719 w momencie premiery, aktualnie utrzymuje się na poziomie 300.

    Żyj dalej w świecie fantazji.
  • Re: Czemu tribe utrzymuje się w popularnych wyzej Autor: ~Free [87.105.141.*]
    Nawet nie ma co porównywać Tribe o ATS. To jednak przepaść sprzedażowa.

    O ile sprzedaż ATS da się podnieść dzięki konsolom i patchom na PC, bo oceny w dniu premiery były słabe, o tyle Tribe już nic nie uratuje bo oceny były dobre, tylko reklama do niczego. Czasy gdzie można było robić zasięgi samą jakością jednak bezpowrotnie minęły.

    Generalnie premiera ATS obiektywnie rzecz biorąc ok 2,5-3 razy lepsza patrząc po peaku i globalach. A wycena Polyslash to 7 mln a Road 18 mln, gdzie ATS nie powiedział ostatniego słowa, więc łatwo sobie ocenić co ma większy potencjał na wzrosty.

    Jakby developerzy porzucili ATS to ok, można się kłócić, ale jednak gra jest sukcesywnie łatana i widać, że społeczność to docenia. Na następną promocję myślę, że będzie już szansa podciągnąć ogólne oceny pod 70%.
  • Re: Czemu tribe utrzymuje się w popularnych wyzej Autor: ~ATS [5.173.194.*]
    W ciągu 7 dni Tribe sprzedało się w ilości 16tys kopii.
[x]
ROAD 0,00% 4,90 2025-12-12 10:10:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.