bo to duzo lepsza gra - i zdecydowanie lepiej przyjeta przez graczy .. polyslash to, rzadki na rynku, przyklad firmy ktora nie dosc ze dowiozla produkt wysokiej jakosci, to jeszcze oryginalny, tworzac nowe IP, a nie sequele, kopie, czy inne symulatory zwyklego zycia
przecena na akcjach -50% taka jak na kazdym gamdevie ostatnio, z powodu okolicznosci okolorynkowych stworzyla nieprzecietna okazje, psh ma cap zblizony obecnie do duality czy spolki blazna rokickiego z psem w kosmosie i peakiem 50 :D
to kpina, i bedzie skorygowana - gwaltownie, jak wyjdzie roadmapa z coopem zamykam sie juz, w sumie nie powinienem pisac tylko zbierac od rana jutro po 2.80 oby sie udalo :D
No tylko, że tam się to niespecjalnie przekłada na sprzedaż bo w przypadku Tribe to jakość została dowieziona ale premiera i sprzedaż to lipa totalna póki co. Kilkukrotnie mniejsze liczby od tych wygenerowanych przez Alaskana w ciągu zaledwie 3 dni. To pokazuje jak ciężko jest dowieźć i jakość i żeby się to jeszcze sprzedawało.
Nawet nie ma co porównywać Tribe o ATS. To jednak przepaść sprzedażowa.
O ile sprzedaż ATS da się podnieść dzięki konsolom i patchom na PC, bo oceny w dniu premiery były słabe, o tyle Tribe już nic nie uratuje bo oceny były dobre, tylko reklama do niczego. Czasy gdzie można było robić zasięgi samą jakością jednak bezpowrotnie minęły.
Generalnie premiera ATS obiektywnie rzecz biorąc ok 2,5-3 razy lepsza patrząc po peaku i globalach. A wycena Polyslash to 7 mln a Road 18 mln, gdzie ATS nie powiedział ostatniego słowa, więc łatwo sobie ocenić co ma większy potencjał na wzrosty.
Jakby developerzy porzucili ATS to ok, można się kłócić, ale jednak gra jest sukcesywnie łatana i widać, że społeczność to docenia. Na następną promocję myślę, że będzie już szansa podciągnąć ogólne oceny pod 70%.