Jutro 4 patch zapowiedziany. Potem chwila przerwy dla dev. Pracują chłopy prawie 24 na h. Najgorsze problemy powinny przez weekend zostać rozwiązane od premiery. Trzymam kciuki żeby poszło to w dobrym kierunku.
Dobra robotę to by robili jak by nie musieli robić tych 4 poprawek bubla i mogli by spać normalnie i kurs by nie spadł o 40% od premiery i gra nie była jak teraz na 163 miejscu buhahaha buhahaha buhahaha co za j partacze
Bredzisz i g znasz życie j ze można tanio odkupić,powinno być już drogo i sukces a nie bredzenie o sukcesie 4 poprawki bubla bo to jest śmieszne a nie poważne
Każda gra wymaga jakichś poprawek. Tak małemu studiu dopracowywanie gry zajęło by by bardzo długo. Poniekąd wypuszczenie gry i szybkie wprowadzenie poprawek to jest jakaś metoda. Użytkownicy mają rózne konfiguracje sprzętu, na coś innego zwracają uwagę itd.
W każdym razie, tak jak wcześniej pisałem - całe szczęście, że gra skupia mocno zaangażowanych graczy, którzy w większości nie porzucają jej mimo początkowych błędów. Dzięki temu oceny na steam rosną i jest szansa na przebicie 70%. A to zachęci innych do kupowania gry. Developerzy ch...., ale pracowici. To pewna nowość w rodzinie Movie, gdzie zazwyczaj nie kwapili się do wprowadzania poprawek.
Premiera nie była za ciekawa, ale tak szybkie wydawanie łatek (w dodatku działających) to już swoiste novum na rynku gier. Napisali, ze zamierzają łatać do końca tygodnia i dopiero wtedy zrobią odpoczynek. Nie wiem tylko czy chodziło im o tę niedzielę i po 4-tej łatce zrobią na chwilę fajrant, czy dopiero od przyszłej niedzieli przystopują z łataniem:)
Pamiętam jak na takim Farm51 zrobili premierę WW3 w piątek były problemy z serwerami i kompletnie olali sprawę przez weekend i dopiero w poniedziałek wzięli się do roboty. A tutaj nawet wydają patcha w niedziele, co pokazuje zaangażowanie zespołu. Podejrzewam, ze pośrednio wpływ na to ma program motywacyjny - muszą sprzedać 300 tys. sztuk gry w rok żeby dostać przydział darmowych akcji:) Jak widać może mieć on pozytywne skutki, trzeba tylko zrezygnować z wypłacania premii za wydanie gry w terminie, bo wtedy rośnie prawdopodobieństwo wydania bubla.
No ale patche to nie wszystko. Widzę tez po discordzie, ze kontakt ze społecznością graczy jest bardzo dobry. Gracze to widzą i doceniają, ponadto wykazują się zrozumieniem dla małego studia, co wcale nie jest takie oczywiste w dzisiejszych czasach.
Jak dla mnie są pewne pierwsze przebłyski dobrej sprzedaży jak już gra zostanie połatana.