• Prezes? Autor: ~SG [109.95.92.*]
    Prezes na zakupach? Zlecenie na ponad 1M na 29.90. Ktoś coś wie?

Na moment zauważyłem to na telefonie ok 17:02, ale szybko znikło.
    Na szczęście na tej stronce https://gragieldowa.pl/spolka_arkusz_zl/spolka/ast jest z opóźnieniem, i zrobiłem zrzut ekranu.

https://ibb.co/ZczJ1wS
  • Re: Prezes? Autor: ~Goscc [159.205.166.*]
    nie znam się na zleceniach ukrytych bo w mbanku ani na xtb raczej tego nie ma , ale sypałem dzisiaj 2 x po 500 akcji w poziom 29.90 bo było tak mało na kupnie że myślałem że odkupie za 28 z groszami ale za każdym razem od razu pojawiało się nowe zlecenie po 500 akcji także to zlecenie na milion chyba cały czas tam stoi tylko w trakcie sesji jest ukryte, i widoczne było ciągle po 500 szt . Jak to zrozumiałem to zaraz odkupiłem po 30, nie udało się złapać kilku % Pamietam jak prezes ustawił sie na 28 ja dałem 28,05 i zgarnąłem chyba 2 tys akcji z dobrym zabezpieczeniem za plecami, później urosło do 36, dlatego jeśli to znowu prezio to jest spora szansa że przy tak znikomej podaży taniej nie spadnie a za tydzień espi
  • Re: Prezes? Autor: ~megazysk [31.0.180.*]
    Prezes zbiera od tych niecierpliwych po 29,90 zł.
    Bardzo dobrze .
    Komu potrzeba kasa niech wywala.
    A mądrzy sobie poczekają na porządne zyski.
  • Re: Prezes? Autor: ~Xtreme [81.210.17.*]
    Żaden prezes... byłyby komunikaty. Sypacz ustawił na chwilę żeby uruchomić popyt na tym poziomie. Możliwe że nawet ty...
  • Re: Prezes? Autor: ~Alex [5.173.241.*]
    Jeśli to prezes to komunikat dopiero będzie gdzieś w piątek
  • Re: Prezes? Autor: ~SG [109.95.92.*]
    Możliwe że ja? Chciałbym mieć tyle kasy żeby móc milion na AST postawić... Niestety nie ta liga.
  • Re: Prezes? Autor: ~sfinks [31.0.180.*]
    Jeśli to prezes wystawił ukryte zlecenie na kupno za 1 milion po 29.90zł to będzie komunikat jak coś kupi a jak nie to nie będzie.
    Dla nas to wiadomość że nie kupimy niżej niż 29, 95 zł.