Dopiero wrzuciliśmy 1 bieg w 9-cio biegowej skrzyni! Liczba oglądających rośnie, wishlista pęcznieje, mamy lepszy start niż Thief Simulator 2, gdzie kap jest kilkukortnie wyższy. Wcześniej był potencjał 200-300%, ale teraz już widać po liczbie oglądających i ekspozycji na Steam oraz zainteresowaniu, że wskakujemy na 400-600%!
Spółka mega niedoszacowana, a gra się pnie z godziny na godzinę! Po weekendzie będziemy już w innej rzeczywistości i tutaj będzie dzida nie przez kolejne dwa tygodnie - pod premierę i pod komunikaty o zwrocie (spodziewam się błyskawicznie), ale przez cały ten i przyszły kwartał, bo najpierw wyniki sprzedaży, potem raport kwartalny, no i mam nadzieję szybkie ogłoszenie prac nad Tribe Primitive Builder 2, bo trzeba iść za ciosem!
Ale nie wyprzedzajmy faktów - powyższy scenariusz jest obecnie mega prawdopodobny i był już przerabiany na kilku spółkach z grupy PLW. Zatem rozsiadamy z dobrym trunkiem i celebrujemy. Jak przekroczy 10 zeta, czyli mam nadzieję jeszcze przed premierą, zamierzam sobie kupić dobrego McAllana, którego otworzę 12 października wieczorem obserwując rosnącego peaka graczy!
Słusznie, po drodze konsole, ale nie zaszkodzi zapowiedzieć już Tribe 2, w każdym razie uwzględnić w roadmapie. Ale tak, coop, konsole, może VR (teraz VR to różnie - lepiej to zlecić na zewnątrz jakoś bezkosztowo, ale jest to do zrobienia), potem Tribe 2, po drodze inne premiery.
Liczę cn na podwójne górne. Gra żre już przed premierą, a kapitalizacja jak kiosku ruchu, matematyki się nie oszuka, kurs musi nadrobić to mega niedoszacowanie waloru. Powtarzam, z wyliczeń wynika mi, że przy sprzedaży zaledwie 100.000 sztuk gry na Poly C/Z wyniesie 1.2!!!
I jak widzicie sprawdza się to co pisałem kilka dni temu - jazda w górę bez trzymanki. I oczywiście to nie koniec.
Podsumujmy:
1. Kapitalizacja dalej śmieszna jakieś 17 milionów. Spółki, które miały gry tego pokroju spokojnie przekraczały kapitalizację 50-60 milionów. Było w tym sporo spółek z grupy PLW. Zobaczcie choćby jaką kapitalizację ma Ultimate Games. 50 milionów to moim zdaniem absolutne minimum jeśli chodzi o kurs POLYSLASH po premierze Tribe;
2. Wishlista dynamicznie rośnie co możemy obliczyć po liczbie followersów. Wprawdzie jest już dużo wyższa, ale przyjmijmy 11.000 followersów. Znamy jak się to przelicza na wishlistę dzięki CIG i Lords of the Fallen, gdzie budżet na grę wyniósł 200 milionów. Oni nabili wishlistę miliona (mają marketing 20 milionów euro). I przelicznik to 13.57. Czyli Tribe ma wishlistę w okolicach 150.000!!! A to przecież gra indie z niskim budżetem, a nie tytuł AAA jak Lords of the Fallen z budżetem 200 milionów;
3. No właśnie - budżet Tribe to około 1.5 miliona złotych!!!!;
4. By zwrócił się budżet gry wystarczy sprzedaż na poziomie 30-40 tysięcy egzemplarzy w pełnej cenie!!!;
5. Jeśli sprzeda się 100.000 egzemplarzy, co jest bardzo możliwe wręcz wydaje się bardzo małym pułapem patrząc na to jak duże zainteresowanie jest grą, to C/Z może wynieść po IV kwartale 2023 wartość mniejszą niż 2, a wartość 10 jest uznawana za niedoszacowanie! Czyli by znalazło to odzwierciedlenie w kapitalizacji powinna kapitalizacja POLYSLASH wzrosnąć ponad 5x!!! A to oznacza kurs na poziomie 30 PLN!!!
6. Gra się pnie na liście Top Wishlist Steam i jest już na 284 pozycji, co jest świetnym wynikiem, bo to na 10.000 gier!;
7. Gra przez praktycznie tydzień do premiery ma zapewnioną widoczność na głównej stronie Steam dzięki obecności w Popular Upcoming, gdzie dostają się tylko gry z dużą ilością followersów, porządną wishlistą, itd., to zapewnia grze również olbrzymie zainteresownaie;
8. Gra będzie na premierę dostępna w ponad 100 bundlach!!!;
9. Gra ma zapewnioną cross-promocję i marketing od Playway, dzięki czemu mamy olbrzymią oglądalność trailera i widoczność gry na Steam;
10. Gra jest świetnie oceniana przez testujących - wystarczy obejrzeć sobie filmiki na YT i w innych źródłach;
A to oczywiście nie wszystko :))). Dlatego rajd trwa i prędko się nie zatrzyma!