Nasz doświadczony zespół weteranów branży, twórców takich gier AAA jak „Dead Island”, „Dying Light”, „The Witcher”, „Cyberpunk 2077”, „Total War”, „For Honor”, „Watch Dogs 2” i „Hitman”. Zjednoczyło nas pragnienie stworzenia zjawiskowej gry Indie! Chcemy opowiadać ważne i pełne głębi historie za pomocą wciągającej rozgrywki. Historie, z którymi jesteśmy związani, które dla każdego z nas znaczą bardzo wiele. Tworzymy historie warte zapamiętania, światy, w które możesz uwierzyć i uzależniające gry, od których nie można się oderwać.
„Zwrot środków zainwestowanych przez nas w produkcję naszego flagowego tytułu niezwykle nas cieszy. Było to możliwe dzięki sprzedaży 'The Last Case of Benedict Fox’ na PC oraz konsole Xbox, a także dzięki umowie z Microsoftem, która zagwarantowała nam wynagrodzenie za udostępnienie gry w ramach Game Pass. Gracze bardzo szybko pokochali stworzony przez nas świat 'The Last Case of Benedict Fox’, czego wyraz znajdujemy w przyznanych przez nich ocenach. Liczę, że to dopiero początek drogi tytułowego Benedicta. Nie zwalniamy tempa, nasz zespół cały czas dopieszcza grę, prowadzimy transmisje na żywo z rozgrywką, ale zapewniam, że mamy jeszcze kilka asów w rękawie” – powiedział prezes Paweł Czapla, cytowany w komunikacie. Budżet produkcyjny gry wyniósł 6 mln zł,