Oceny faktycznie ostatnio wzrosły (za ostatnie 3 tyg. to ponad 80% pozytywów).
Co do sprzedaży, to raczej jest tak sobie. Wprawdzie w tygodniu wydania aktualizacji na samym Steam zeszło ok. 10 tys. kopii (dane Game Analytics), ale obecnie, kiedy gra jest w pełnej cenie, tygodniowy wolumen (i to we wszystkich kanałach) to poniżej 1 tys. kopii. (trochę nadrabia DFH, który teraz jest w promocji).
Najbliższy impuls sprzedażowy to prawdopodobnie promocja wydawcy PLW na Steam, a później wyprzedaże sezonowe. Na trwałą poprawę przyjdzie zaczekać pewnie do pełnej premiery.
Podsumowując, jak na obecną kapitalizację PDG jest "poprawnie", ale żeby wyciągnąć kurs wyżej, trzeba wyraźnej poprawy i/lub wizji wydania nowych (i dobrych) gier.
gra OM EA jest olbrzymim rozczarowaniem, pełna wersja będzie tylko nieco rozbudowaną EA - moim zdaniem. O trybie co-op szkoda nawet myśleć, z resztą przy takiej słabej grze niewiele to zmieni.
Nie mieli i nie mają spójnej koncepcji ani pomysłu co to tak naprawdę ma być.
Inne gry i sama wersja FR w ich cyklu produkcyjnym może zająć od 5 - 7 lat.
Kapitalizacja przy ponoszonych obecnie stratach (ostatni raport) jest o połowę za dużą. Przedział 8 - 10 zł za akcję byłby adekwatny do sytuacji spółki. Jedyne co tu się wydarzy w najbliższym czasie to moim zdaniem kolejne emisje ratunkowe.
Ale przecież z analizy dcf wychodziło 400 zł, a pasja miała się obronić.
W GTS miejsce 2500 - katastrofa. I ciągle spada, za miesiąc to będzie plankton sprzedażowy z miejscem powyżej 4000.
Około 1,5-2 lat opóźnienia w pracach nad Occupy Marsem jest faktem i nie sposób się z tym kłócić. Nie zgodzę się natomiast, że cykl produkcyjny Pyramid to 5-7 lat. Przejrzałem listę wydanych przez nich tytułów i jak na razie średnia to: a) jedna duża (jak na ich standardy) gra rocznie (Castle Flipper w 2021, DFH w 2022 i OM w 2023) b) jedna gra rocznie o mniejszej skali (Rover w 2020, Farming w 2021 i Zoo w 2022). Zakładam utrzymanie podobnego temat także w przyszłości, ale czy nie jestem w tym zbyt naiwny, pokaże czas.