Cześć. Postanowiłem spróbować coś nowego. Poprosiłem czat GPT o analizę raportu oraz o ocenę z punktu widzenia inwestora : Oto szczegółowa analiza raportu QubicGames S.A. za II kwartał 2023 roku:
1. **Pismo Przewodnie Prezesa Zarządu Jednostki Dominującej**:
- Grupa Kapitałowa QubicGames miała intensywny II kwartał 2023 roku, charakteryzujący się wzrostem skali działalności, przychodów ze sprzedaży oraz poprawą sytuacji finansowej.
- W II kwartale QubicGames wydała więcej produktów niż w całym 2022 roku.
- Spółka zależna, Untold Tales, wydała grę "Everdream Valley", która stała się najlepiej zarabiającym tytułem w historii Grupy Kapitałowej QubicGames, osiągając sprzedaż około 60.000 sztuk i przynosząc 1,26 mln USD Gross Revenue.
- Grupa Kapitałowa QubicGames podpisała umowy na wydanie ponad 20 tytułów od 1 kwietnia 2023 r.
- Spółka naptime.games odgrywa kluczową rolę w portowaniu/tworzeniu około 20 gier jednocześnie.
- Zwiększenie skali działalności Grupy Kapitałowej wiązało się z powiększeniem zespołu, co było możliwe dzięki większej ilości aplikacji na kluczowe stanowiska.
- Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej QubicGames w II kwartale 2023 roku były pozytywne, z wzrostem przychodów netto o 41% w porównaniu do II kwartału 2022 roku oraz osiągnięciem skonsolidowanego zysku z działalności operacyjnej w wysokości 860,0 tys. zł.
2. **Spis Treści**:
- Raport zawiera informacje o Grupie Kapitałowej QubicGames S.A., opis organizacji grupy kapitałowej Emitenta, plan wydawniczy, kwartalne skrócone skonsolidowane i jednostkowe sprawozdania finansowe, komentarz Emitenta na temat działalności w II kwartale 2023 roku, stanowisko odnośnie prognoz wyników, informacje o działaniach w obszarze rozwoju oraz liczbie zatrudnionych.
Ocena raportu z punktu widzenia inwestora opiera się na kilku kluczowych punktach:
1. **Wzrost Działalności**: Grupa Kapitałowa QubicGames odnotowała znaczący wzrost w II kwartale 2023 roku, z większą skalą działalności i przychodami ze sprzedaży. Wzrost przychodów netto o 41% w porównaniu do II kwartału 2022 roku jest pozytywnym wskaźnikiem.
2. **Nowe Produkty**: W II kwartale 2023 roku QubicGames wydała więcej produktów niż w całym 2022 roku, co wskazuje na intensyfikację działalności wydawniczej.
3. **Sukces Nowych Tytułów**: Gra "Everdream Valley" wydana przez spółkę zależną, Untold Tales, stała się najlepiej zarabiającym tytułem w historii Grupy Kapitałowej QubicGames.
4. **Strategia Wzrostu**: Grupa Kapitałowa QubicGames podpisała umowy na wydanie ponad 20 tytułów od 1 kwietnia 2023 r., co wskazuje na długoterminową strategię wzrostu.
5. **Stabilność Finansowa**: Grupa odnotowała skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej w wysokości 860,0 tys. zł w II kwartale 2023 roku.
**Przyszłość Spółki**:
Na podstawie przedstawionych informacji w raporcie, przyszłość QubicGames wydaje się być obiecująca:
- **Diversyfikacja Portfela**: Znaczący wzrost liczby wydanych produktów oraz plany wydania kolejnych tytułów wskazują na diversyfikację portfela produktów, co może pomóc w zabezpieczeniu przed ryzykiem związanym z niepowodzeniem pojedynczych tytułów.
- **Ekspansja**: Wzrost zespołu i zwiększenie skali działalności sugerują, że spółka planuje dalszą ekspansję i jest w stanie przyciągnąć talenty w branży.
- **Stabilność Finansowa**: Pozytywne wyniki finansowe wskazują na zdolność spółki do generowania zysków, co jest kluczowe dla inwestorów.
Ostateczna decyzja o inwestowaniu w QubicGames powinna być podjęta po dokładnej analizie wszystkich dostępnych informacji, w tym raportu, oraz po konsultacji z doradcą finansowym. Jednak na podstawie przedstawionego raportu, spółka wydaje się być w dobrej kondycji finansowej i operacyjnej, co może być atrakcyjne dla inwestorów.
Myśle ze może to być dość ciekawa ocena raportów wiec na następny raport zrobię to szybciej . Pozdrawiam
Nic nie buja. Leci ostro w górę. W miesiąc praktycznie z 1.7 na 3.5 więc to co dzisiaj to żadne bujanie tylko zwyczajna sesja gdzie popyt odpuścił i znalazło się kilku zarobionych skoczków. Przy raporcie za 3kw będzie pewnie 5.xx jak nie więcej bo plany wydawnicze są zacne jak widać po hole io potencjał tkwi w każdej gierce
Jak tu już kiedyś pisałem tu będzie to samo co na Creepy Jar .. Za 200 zeta nikt nie chciał tknąć za to jak akcje były za 1000 zeta to żarli aż miło . Dziwny jest ten świat . Nadmienię że tu się jeszcze popyt nie załączył ... Na śmiesznej Sonce jest co chwila 1 mln obrotu . Tu przy 1 mln obrotu spółka idzie o 40 % do góry .Tak że ......