Po pierwsze dlaczego gra na oficjalnym zwiastunie wygląda dużo gorzej niż na niemieckim gameplayu. Mam wrażenie że trailer jest z ze starszej wersji gry. Grafika rzeczywiście wygląda na nim słabo ale już gameplay przypomina grafikę PS4.
Po drugie dlaczego spółka w tak nieudolny sposób promuje grę. Mogli przygotować jakąś profesjonalną prezentację gameplayu gdzie wytłumaczyli by na czym polega gra, jakie są jej mocne strony itp. To standard w dzisiejszych czasach.
Nie, wydawca nie wrzuci trailera bez rozmowy ze studiem. I zwykle w studium jest team PR/community który ma głos w tych sprawach z nawet to oni zwykle robią i opiniują pomysły czy efekty końcowe. To przeszło przez Dusta
>dlaczego spółka w tak nieudolny sposób promuje grę
Za marketing odpowiedzialny jest wydawca. I z tego co kojarzę z wywiadów to jeszcze oficjalnie nie rozpoczęli marketingu Inkwizytora.
No powiedzmy sobie szczerze że ten wydawca nie ma pojęcia jak wydawać grę. Szkoda bo gra na gameplayu wygląda naprawdę solidnie może poza walką bo ta ciągle jest drętwa. Nie wiadomo jaka będzie fabuła ale samo miasto wygląd naprawdę ciekawie. Jest o wiele więcej detali niż się spodziewałem po grze z takim budżetem.
Zastanawia mnie czy samo The Dust nie może podejmować aukcji promujących tą grę widząc jakich nieudaczników ma po drugiej stronie. Przecież to są znikome koszta przygotować prezentację gameplayu w kilku językach mając grę praktycznie ukończoną. To jest przecież podstawa by gracze mogli się dowiedzieć że taka gra w ogóle istnieje.
Na tę chwilę tak to wygląda. Zostaje pytanie czy tak to będzie wyglądać do premiery czy coś ruszy z marketingiem. Wydawca raczej świeżakiem nie jest w kwestii wydawniczej.
Typowy setting medival fantasy, jeśli chodzi o miasto. Co do meritum...
Albo wydawca nie zna się na robicie, albo to co robi, robi specjalnie.
A co do ich relacji ... Dust chcę docelowo być selfpubem. Jasno powiedzieli że idą w autorskie IP, i że rzucają Unity na rzecz Unreala. Być może nikt już tak w to nie wierzy i to co widzimy to po prostu cięcie kosztów... Czegoś co i tak ma być wtopa. To moja ocena
Ani twarze, ani ruchy nie wyglądają dobrze. Ale fakt, powinien być albo jakiś gracz, albo ktoś z dev teamu który gra i opowiada co robi. To byłoby spoko
Animacje rzeczywiście są drętwe ale to nie jest gra AAA więc nie można się było spodziewać takiego standardu choć mogło by być odrobinę lepiej. Natomiast gra ewidentnie ma swoje mocne strony, specyficzny klimat, miasto itp. Powinni przygotować prezentację która przedstawi miejsce, nakreśli fabułę i generalnie zaciekawi potencjalnego odbiorcę a nie trailer który nic nie mówi o grze i w dodatku graficznie nie oddaje aktualnego stanu gry.
Kolego, za takie oszczerstwa i szerzenie nie prawdziwych informacji mogą otworzyć ci drzwi nie przyjemni panowie że służb państwowych. W internecie nic nie ginie, mam cię na oku
To jeszcze raz.
Zamiast straszyć mnie prokuratorem dziura w dupie, może weźmiesz się zacmyskenie,?
Studio nie ma hajsu. Jest biedne i nie ma daty premiery. I tyle. Zaraz im się skończy hajs...
Czill.
Czyli to nieprawda, że nie ma daty premiery?
Nieprawda, że nie pokazali dobrego zwiastunu?
Nieprawda, że na gamescom ich stoisko było żartem? Mówię o Inkwizytorze
-Data premiery zostanie podana
-Nie pokazali jeszcze zwaistunu tylko work on progress nie kompletny bo gra jeszcze nie jest gotowa i nie ma daty premiery
- stanowisko gamescom było dla zamkniętego grona dziennikarzy
- stanowisko serum było podpięte pod innym podmiotem
Prawdziwy marketing dopiero nadejdzie jeśli to jest wg Ciebie zaniedbane. Przestań się już kompromitować emotikonie.
Dnia 2023-09-02 o godz. 14:55 ~pozdrawiam napisał(a): > -Data premiery zostanie podana
W 2023? Bo mamy wrzesień, wiesz, a jakoś daty premiery nie ma.
> > -Nie pokazali jeszcze zwaistunu tylko work on progress nie kompletny bo gra jeszcze nie jest gotowa i nie ma daty premiery
XD? Gra nie jest gotowa? Ja myślałem że to już ostatni szlif, spinianie i szukanie bugów. Pokazali GAMEPLAY TRAILER, tak się to nazywało, to że było gówniane, inna sprawa.
> > - stanowisko gamescom było dla zamkniętego grona dziennikarzy
I gdzie coś piszą? Wcześniej podrzucałem dwa artykuły, które byly napisane na bazie notatki prasowej, podobne i z tymi samymi keypoitn. Gdzie te opinie o pokazach? Cokolwiek?
> > - stanowisko serum było podpięte pod innym podmiotem > > Git, o Serum znaalzłem prawie nic, jakieś kilka niemieckich artykułów.
> > Prawdziwy marketing dopiero nadejdzie jeśli to jest wg Ciebie zaniedbane. Przestań się już kompromitować emotikonie.
Really? Bo nie wygląda. Wygląda jak uciekanie od premiery.
Wiesz, game dev to nie koncert życzeń, ze ty chcesz zeby głupi ludzie kupowali grę. Dobry produkt może przejdzie, słaby zdechnie. A na tazie tu nie ma produktu, daty, trailerów nie wygladających jak AD 2005.
DLACZEGO?
Typie, ale co się martwisz moja kasa? Plus odwiedzać, nie odświeżacz.
Ja się pytam gdzie data premiery gry która ma być żywa w 2023? Ego?
Spółka leci w kulki. Prezes prawdziwego owa w wywiadach nie mówi, bo sorry, ale jak on chce dojść do 1miliona sprzedanych kopii to ja nie wiem.
Na razie wyszła jedna gra.
A pozostałe wyglądają na coś co mocno umiera. I tyle.
Jest 2023.
A wiesz czemu im tam idzie? Bo od 2021 od cyberpunka to.duzo trudniejszy rynek
I sorry. Nie patrzę na spółkę przez różowe okulary. Jak je zdejmiesz to też więcej zobaczysz