Szanowny Panie,
przepraszamy za wszelkie niedogodności, które wpłynęły na Pana komfort podczas korzystania z naszego klubu.
Natychmiast skontaktowaliśmy się z menadżerką obiektu, aby dokładnie poznać szczegóły opisanej przez Pana sytuacji.
Zapewniamy, że naszym priorytetem jest nie tylko usunięcie bieżącego problemu, lecz także zapobieganie takim przypadkom
w przyszłości.
Ustaliliśmy, że trudności dotyczyły wyłączenia 3 z 7 natrysków w związku z pracami konserwacyjnymi. Z przyjemnością informujemy, że wszystkie natryski są już dostępne.
Menadżerka klubu podjęła szybkie i efektywne działania, aby podnieść komfort korzystania z naszych usług. Zwiększamy częstotliwość serwisu sprzątającego oraz zadbamy o zminimalizowanie wpływu prac konserwacyjnych na doświadczenia naszych Klubowiczów.
Jesteśmy zdeterminowani, by unikać podobnych sytuacji w przyszłości.
Zachęcamy również do śmiałości w zgłaszaniu wszelkich problemów związanych z obiektem naszemu personelowi w klubie
oraz oficjalnymi kanałami:
dok@fitness.benefitsystems.pl
tel.: 22 487 81 33
Raz jeszcze przepraszamy za zaistniałe niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta Zdrofit