"Zysk brutto w II kw. 2023. wyniósł 1.090.446,68 PLN, co w porównaniu z okresem porównywalnym roku minionego stanowi wzrost o 845,24%. Zysk netto wyniósł 1.076.730,68 PLN, co w porównaniu z okresem porównywalnym roku minionego stanowi wzrost o blisko 934,78%.
Spółka zgodnie z założonymi celami strategicznymi skupia się w tym roku na poprawie marżowości poprzez działania ukierunkowane na zmianę struktury przychodów oraz optymalizację i automatyzację procedur we wszystkich pionach w Spółce. Biorąc pod uwagę wynik netto osiągnięty przez Spółkę w II kwartale 2023 r. można zauważyć, iż powyższe działania zaczynają przynosić wymierne efekty."
W II kw. 2023 roku miały miejsce ponadto następujące istotne wydarzenia w Spółce:
Promocja klapków basenowych oraz klapków Rzep w ponad 3000 sklepach Jeronimo Martins Polska.
Zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Marketingu i e-Commerce Pawła Dąbrowskiego. Paweł Dąbrowski przez ostatnie 5 lat był związany z Nahdi Medical Co., największą siecią farmaceutyczną na Bliskim Wschodzie, gdzie na stanowiskach Director of Omnichannel oraz Head of Omnichannel zbudował biznes, który w piątym roku działalności wygenerowa niemal 300 mln USD rocznie. W przeszłości współpracował również z liderami branży FMCG, takimi jak Nestlé, zarządzając utrzymaniem stron e-Commerce marek Nestlé na kilkudziesięciu rynkach. W Kubocie Paweł Dąbrowski stanął na czele zespołu marketingu oraz e-Commerce, w którym będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii sprzedaży oraz komunikacji."