jestem początkującym inwestorem mieszkam w barlinku 300metrów od zakładu mam pytanie do inwestorów - czy ci co sprzedają akcje tej firmy poniżej 3 zł kupili ją też poniżej tej ceny a czy wy wiecie ze francuzi często odwiedzaja barlinek firma miała opcje walutowe ale nie spekulowała i nie straciła na nich ani złotówki a co do tych co nabyli pp mając akcje za około 6 zł teraz oddacie za 3 zł a za rok kupicie od cwaniaków za 6 zł i znowu oddacie za 3 zł tacy z was inwestorzy .prezes kupuje akcje zarząd kupuje akcje pracownicy kupują akcje a "inwestorzy" ba "gracze giełdowi" sprzedają -- a co niektórzy trzymali akcje za 6 zł by nabyć pp i oddać je za 20 groszy lub by kupić akcje za 1.4 i oddać za 3 zł więc średnia cena około 5 zł i oddajecie za 3 zł więc skąd macie pieniądze by sprzedawać na takich stratach nierozumiem dlaczego nie trzymacie kursu na poziomie 4 zł i w panice oddajecie ludzie zastanówcie sie przyjedzcie do barlinka zapraszam pozatym popatrzcie ze sprzedawane sa małe ilości a zbierane duże pakiety .pozdrowienia z prowincji barlinek który dziękuje za tanie akcje za rok pseudo cwaniaczki i pseudo gracze odkupicie po 6 zł a my biedni pracownicy wam odsprzedamy dziś kupione akcje pozdrawiam
coś w tym jest sam kupiłem drożej i sprzedałem taniej teraz jestem stratny mam jeszcze troche pp sam niewiem co robić ale masz racje kurs zwalili poto zeby skupić akcje dlatego taka niska cena emisji by za mniejszą kase zebrać więcej akcji a co do kondycji barlinka słyszałem ze w dobrej sytuacji a francuzi podpisali umowe na materiał odpadowy to prawda spółka wzorowo zarządzana hm kupują papiery to ewidentne moim zdaniem by emisja doszła do skutku musi kosztować 4 zł a póżniej fakt 6 zł no i masz racje ci co wiedzą oddadzą dziś kupione papiery za 6 zł