Niestety te etykiety testowały już kilka firm i żadna nie podpisała umowy. Orlen dużo pisze o wspieraniu polskich startupów. Niewiele kosztuje tak instalacja na jednej stacji, a pijarowsko to ładnie wygląda. Co jakiś czas wpuścić w media info o tym jak narodowy gigant wspiera maluczkich. Tymczasem inna firma w zeszłym roku testowała zwykłe ESL w poznańskim Lidlu i już w tym roku będą w całej Polsce. Oni zrobili duży interes.
Właśnie napisałeś - w ubiegłym roku testowali, a teraz Lidl będzie je wdrażał.
Tak samo jak etykiety Saule - e ubiegłym roku testowali (Orlen, Żabka, Rossmann, Komputronik, Spar i wiele innych) i ...żadna z tych firm nie wdrożyła jeszcze ŻADNYCH etykiet. Nie wprowadzili etykiet konkurencji. Piłka cały czas jest w grze.
Sam przyznałeś ile Lidlowi zajęło od testowania do informacji o wdrożeniu. To nie jest jeden czy dwa miesiące tylko właśnie min. rok.
Zgadza się. Test mógł trwać 3 miesiące, ale decyzja o wydaniu dziesiątków milionów złotych nie zapada w miesiąc tylko często po wielu miesiącach kalkulacji i analiz.