Co świadczy o sukcesie gry?
Granicznym poziomem, od którego najczęściej można mówić o sukcesie gry, jest sytuacja, gdy liczba ocen na Steam przekroczy tysiąc.
Pyramid ma już ponad 1000 ocen więc odnieśli sukces który będze widoczny w raporcie za 2 kw.
Co do ciekawych artykułów to ukazał się właśnie bardzo pochlebny artykuł na temat Occupy Marsa w serwisie Gry Online. Przy okazji gra jest na 15 proc zniżce przez co zanotował spory skok na liście bestsellerów steama (najwyższa pozycja od prawie miesiąca)
Polecam dzisiejszy stream Pyramid Games na temat Occupy Mars. Sporo ciekawych informacji na temat planowanego rozwoju gry. Z wypowiedzi CEO wynika, że zespół deweloperski został podzielony na dwie grupy. Pierwsza zajmować się będzie kolejni aktualizacjami. Druga już zaczęła prace nad wprowadzeniem trybu co-op.
Ja sobie spokojnie siedzę i czekam czy kurs ruszy do co-op lub po na wzór green hell. Sprawdzając negatywne komentarze na steam widzę, że większość ludzi chce zmienić je później po wprowadzonych poprawkach. Jest świetna perspektywa, nie wspominając o innych zarabiających tytułach i nadchodzących projektach, część z nich jest już rozwijana.
Tiaaa i dlatego tu siedzisz I pilnujesz wpisów I forum I tylko nicki zmieniasz . Napełniłeś już worek ?,bo te zagrywki to ja znam nie od dziś ,a na dniach się okaże ,że będze + 30 % a wtedy znikniesz .
Komentarzy juz 1300 ponad swoją drogą , te 200 roznicy od tego co było bardzo niedawno to samo w sobie200x50= 10.000x10$= 400.000pln czystego zysku wiecej. i tak sobie pykaja tygodnie, a przed nami ilez ich jeszcze w tym roku, i jakie ciekawe wydarzenia zaraz nie tylko wyniki, ale tez i duze DLC .. :)
https://steamdb.info/app/758690/charts/
• sellers
• 966 positive reviews
• 340 negative reviews
• 73.97% positive reviews
Kurs powinien wrócić na 40 ,bo wyprzedaż waloru i panika była aż za bardzo przesadzona.Kurs jest jeszcze trzymany ,ale któregoś dnia okaże się że w parę sesji zobaczymy 40 zł. ,bo konsolidacja i akumulacja waloru trwa już 3 miesiące .
Coop najwcześniej w 2025. Pytanie skąd kasa na utrzymanie spółki do tego czasu? Zakładam, że zwolnienia i odejścia, które odchudzają spółkę od ponad 1,5 roku będą kontynuowane. Tylko kto wtedy tam będzie pracował i robił gry. Ot takie są dylematy spółki na skraju utraty płynności.
Dnia 2023-08-01 o godz. 14:00 ~Yes napisał(a): > Źródło informacji?
Której? Coop 2 lata dla PDG to szacunki i to dość optymistyczne. (Creepy Jar 1,5 roku, Render Cube ponad 1,5 roku) Spadek pracowników z ponad 60 na 44 to raporty kwartalne 2021-2023. Słaba płynność - raporty kwartalne espi i ebi. Czego jeszcze chciałbyś się dowiedzieć? :)) Tak tylko wspomnę, że by zrobić kolejną grę wielkości OM potrzebują 5lat minimum i około 5-6mln złotych. Będą mieli tyle? Nie sądzę. Wniosek : spółka się zwija i zamiast robić coraz większe gry , będzie robić coraz mniejsze. Chyba już to wiedzieli wcześniej i zamiast zatrudniać , mieli coraz mniej pracowników. ...ale by to wiedzieć to trzeba czytać raporty. :)))
To po co tu czas tracisz, na pisanie .Ostrzegają na cigames i innych wydmuszkach a nie na firmie która po raporcie okaże się jak bardzo była niedowartościowana ,bo to że 3 bańki zarobią to to jest pewne