Dnia 2023-06-17 o godz. 01:24 ~LechuBrd napisał(a): > Chińczycy mówią że będą mieli główna siedzibę w Warszawie. Chciałbym dobrze wywróżyć
Więcej informacji na stronie: https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8734907,omoda-wjezdza-do-polski-cena-to-nowy-suv-z-silnikiem-benzynowym.html#omoda-5-od-chery-wjezdza-do-polski-co-to-za-samochod- Może to będzie wielką szansą dla BAH-a?
Byłby pięknie gdyby się kazało, że BAH wchodzi w ten biznes, a kurs od razu poszybowałby wysoko! Taki scenariusz jest chyba prawdopodobny, ale inwestor na razie nie chce zdradzać szczegółów, więc może jednak coś z tego będzie zwłaszcza, że są ni powiązani biznesowo z JLR!
Jutro zobaczymy jak zareaguje rynek na taką perspektywę, ale myślę, że na wszelki wypadek warto dokupić po taniości dodatkowy pakiet akcji! Może się okazać, że to będzie punkt zwrotny dla pozycji BAH-a, a wzrosty sięgną szczytów liczonych w setkach procent! Oczywiście są to tylko spekulacje, ale byłoby miło, gdyby coś z tego wyszło, po wielu latach oczekiwania na wzrosty!
OMODA i JAECOO to młode marki z portfela chińskiego koncernu Chery. Ten gigant istniejący od 1997roku sprzedał na świecie już ponad 11,2 mln samochodów. Po drodze dobił targu i w 2012 stał się również współwłaścicielem Jaguara i Land Rovera. Teraz ofensywa azjatyckiego biznesu wkracza na kolejny poziom.
Jeżeli zarząd BAH-a nie wykorzysta tej szansy, to już chyba nic nie pomoże tej spółce, bo taka okazja na współpracę nieprędko się pojawi! Na razie nie widać jakiegokolwiek zainteresowania na K, ale niema też chętnych do sprzedaży. Trwa wyczekiwanie na konkretne info, mam nadzieję, że już niedługo polecimy w kosmos!
Jeśli coś jest na rzeczy, to niedługo powinny nastąpić kilkunastoprocentowe wzrosty. Będą duże ruchy ceny akcji w górę i dół kreowane przez insiderów, dopóki nie wyjdzie oficjalne info. Jeśli tego nie będzie, to nie ma się co nakręcać. Cierpliwość jest główną cechą zarabiających inwestorów.
Skoro temat ma ruszyć lada chwila to kurs już powinien to dyskontować. Nie wierze ze nikt z otoczenia (pracownicy salonów) nie robiłby zakupów. A tu wciąż kompletny brak popytu.