Pierwszy tydzień jeszcze się nie skończył , ale już można pokusić się o przybliżone estymacje sprzedaży na PC i PS. Wg mnie na PC sprzeda się około 14k kopii przy średnim przychodzie netto ok.50zł z 1 kopii Na PS powinniśmy dobić do 7-8k przy średnim przychodzie na poziomie 65zł netto. Łączne przychody netto z EV powinny przekroczyć 1,15mln, co dałoby zwrot kosztów produkcji gry. Najważniejszą platformą będzie NS , gdzie przychody powinny być może nawet nieco wyższe niż łącznie z PS i PC. Spodziewam się 2.5-3mln łącznych przychodów z gry (PC, PS i NS) do końca czerwca i 2 x tyle do końca roku. Czekamy przede wszystkim na roadmapę produktu . Myślę, że przy takiej sprzedaży plany multiplayera są sensowne , a to może wystrzelić sprzedaż x 2 w kolejnym roku, jeśli zdążą z multi do końca I półrocza 2024. Udział Varsav szacuję na 40-50%. To dałoby 1-1.5mln przychodu w 2023 i 2-3mln przychodu w 2024. Trzymam kciuki za rozwój produktu i plany dodania multiplayera. Łącznie z innymi premierami i portfolio produktowym dałoby to spółce do 4mln zysku w 2024. 2023 powinien zakończyć się na 0. Chyba, że zdążą z Path of Calydra albo powyższe estymacje okażą się zbyt konserwatywne.
Dnia 2023-06-03 o godz. 13:39 ~Vars napisał(a): > Udział Varsav szacuję na 40-50%.
Optymistyczne szacunki biorąc pod uwagę pustki w kasie VAR. QUB wyłożył 1,3 mln na licencję i portowanie i raczej na pewno nie zrobił tego charytatywnie. Kawałek tortu przypada też Mooneaters. Być może VAR jest na większym procencie z wersji PC. a z konsol dla odmiany UT. Czas pokaże.