Banki nie żałują na reklamy
Monika Krześniak 10-11-2008, ostatnia aktualizacja 10-11-2008 01:38
Sześciokrotnie skoczyły nakłady banków na reklamę lokat w trzecim kwartale. Wciąż najkosztowniejsze jest promowanie kredytów
Wydatki reklamowe. Na reklamę lokat banki przeznaczają już co czwartą złotówkę wydawaną na reklamy.
+zobacz więcejW trzecim kwartale banki zwiększyły swoje wydatki na reklamę do 183 mln zł ze 125 mln zł przed rokiem – wynika z obliczeń Expert Monitora (według danych cennikowych nieuwzględniających rabatów). Mimo gorszej koniunktury bankowcy twierdzą, że ich branża nadal będzie widoczna w mediach
źródło : rzeczpospolita
wiecej na http://www.rp.pl/artykul/67344,217172_Banki_nie_zaluja_na_reklamy__.html
Przychody
I Q +40,3% 3083-->4326
II Q +38,8% 4095-->5684
III Q +41,1% 3370-->4755
tak było w poprzednich miesiącach
licze ze IV przychody wzrosną o 40%
4906*40% = 6 868 / marża = 1 118 + 2 196 = 3 314
14765 + 6868 = 21 633
Rentownośc opreacyjna = 17,83
marża netto śr I i II Q =16,28
czyli
przychody 21- 21,5 mln zł
a zysk netto 3,3-3,4 mln zł
tak myśle
a w pośrednictwu finansowym może bedzie spowolnienie ale moim zdaniem przez internet powinno się i tak rozwijać
takie jest moje zdanie
a co do przejecie cena 18-19 zł jest dobra i dla sprzedajacego i kupującego
a zwłaszcza ze bankier.pl ma 11,5 mln zł na koncie czyli przejecie za 18 zł* 7,224= 130 -11,5 =118,5 mln zł tak naprawde płaci albo 19 zł* 7,224 =137 mln zł- 11,5 mln zł = 125,5 mln zł
a efekt synergi np. z gazeta.pl czy interia.pl moze dac 1+1 =3