Z jednego IP. Można podglądnąć za free dwa wpisy. Masz znalazłem inne wifi
https://zapodaj.net/dd17a4327c60e.jpg.html
https://zapodaj.net/fac706175bc0f.jpg.html
Ty chyba sam nie rozumiesz, co wklejasz? Było jakieś espi w temacie? A no nie było, więc się najpierw zastanów, czy może przypadkiem czegoś nie jesteś w stanie ogarnąć, zanim nie zaczniesz spamować bzdurami na forum?
JRH ma w sumie procentowo niewielki udział w porównaniu z innymi udziałowcami. Nie znam się na prawie handlowym, ale gdzieś słyszałem, że pod progiem 10% to się w ogóle nie rejestruje w krs. Walisz tu co godzinę jakimiś dziwnymi hasłami, żeby wystraszyć i wywalić ludzi z pozycji? Naprawdę nie boisz się knfu ani trochę?
Uważaj bo ci żyłka pęknie. Gdzie podałem nieprawdę. Jak wół stoi, że wykreślili a ty jeszcze z tym dyskutujesz. A czy to źle czy dobrze to czas pokaże.
W spółce z o.o. udziały są tożsame ze wspólnictwem: nie możesz być wspólnikiem bez udziałów, ani udziałowcem nie będąc wspólnikiem. Wykreślenie wszystkich udziałów oznacza koniec wspólnictwa. Jeżeli tutaj wykreślono wszystkie udziały, to JRH przestał być wspólnikiem The Batteries.
Człowieku cały dzień spamujesz jakimiś kłamstwami, nie przedstawiłeś ani jednego argumentu, ani jednego dowodu. Dzieciak odgadnie w sekundę, że coś z tobą mocno nie halo, a ty dalej swoje?!!!
Gdzie masz amebo zapis o wykreśleniu udziałów, no daj wreszcie ten link, jak cię ludzie proszą? Czemu do tej pory nie dałeś? Ja wiem czemu i właściwie szkoda mi czasu ci odpisywać, ale trzeba. He, he, jakby nie było dość problemów z innymi odpadami na tym forum. :)
Co on za bzdety tworzy? Przecież w każdym raporcie JRH przy udziałach w Batteries napisane było, że nie zarejestrowane w krs, a ten tu zmyśla, że zarejestrowane, a następnie wykreślone? Linki jakieś puste wrzuca. Zmiennik ścierwuska, czy jak?
Ja prdl. Ty nawet raportu nie potrafisz przeczytać to co wymagać żebyś wpisy z KRS skumał.
Raport JRH strona 61/95