• I znowu DC bez zarobku Autor: ~Mistrzowskie [5.173.174.*]
    Czekanie do 2,2 zł nie zawsze jest opłacalne.
    Ale jak mawiają kto nie ryzykuje ten szampana nie pije
    Ja mogę śmiać się i pić
  • Re: I znowu DC bez zarobku Autor: ~Dc [178.43.136.*]
    Akurat z szampanem to słabo trafiles bo ćwiczę je regularnie od 25 lat. Od przereklamowanego moeta polecam canard duchene albo lanson. Bardziej na 2,5 czekałem i wiesz tu nie ma jeszcze co przesądzać. I nie tyle zarobku co grania. Pisałem Ci, że nie traktuje giełdy jak szansy na zarobek a bardziej gierkę z której coś może wpaść. Tak, że póki co nie kupiłem I nawet jak by było dziś 300 to jakoś by mnie nie ruszało. Jasne, że przykro ale na pewno bym się nie chlastał.
  • Re: I znowu DC bez zarobku Autor: ~Amazonka [46.204.109.*]
    Jak zwykle mistrzowskie pisze merytoryczne tematy związane ze spółka jak to kiedyś pisał że nie tworzy głupich postów
  • Re: I znowu DC bez zarobku Autor: ~Mistrzowskie [37.225.43.*]
    Kobieto? Czy ty jesteś adwokatem DC?
    Chyba on sam potrafi napisać i nie potrzebuje suflera
    Czy wasze posty są merytoryczne ...piszecie o tym samym od dwóch lat a po cichu każdy z was chce dokupić po cichu i przytulić kasę
    To się nazywa hipokryzja robisz coś innego niż piszesz.
    Dla mnie kurs jest dobry mogę coś sobie dokupić taniej a i tak będę trzymał długo
    Z tą hipokryzja to też tak nie do końca. Jak miałem pisałem, że man a jak nie mam to piszę że nie mam więc nie kumam. A to, że nie rozpływam się nad soolka a mimo to kilka razy kupiłem... hm. No Forda na przykład też nie lubie a na handel że trzy razy miałem. A, że Amazonka coś odpisał? No wybacz ale chyba pp to założyłeś ten dziwny wątek aby ktoś odpowiedzial. Póki co od dłuższego czasu jest jakoś sympatyczniej na forum mimo, że każdy został przy swoim zdaniu wiec nie ma co się na siłę drażnić.
  • Re: I znowu DC bez zarobku Autor: ~Amazonka [46.204.109.*]
    Skąd wiesz ze chce kupić?