• Tak było!!!!!!!!!! Autor: ~Inoanoino [37.47.90.*]
    Zdaniem producenta największym hitem może być jednak “Metal Fist”, dotychczas największa produkcja w historii Vivid Games. Gra trafi na rynek w czerwcu. - Zamierzamy wypuścić na rynek produkt, który będzie miał szansę wejść do pierwszej ligi gier free-to-play. Jest to produkt unikatowy w skali światowej - mówi Remigiusz Kościelny.
    Rok 2017 zakończy zaplanowana na IV kwartał premiera “Outer Pioneer”. Prezes spółki uważa, że potencjał tego tytułu jest wciąż przez rynek niedoceniony. - Myślę, że w miarę upubliczniania kolejnych materiałów promocyjnych to postrzeganie będzie się zmieniało. “Outer Pioneer” to zdecydowanie większy kaliber niż “Highway Getaway” - przekonuje prezes Vivid Games.
  • Re: Tak było!!!!!!!!!! Autor: ~Inoanioino [37.47.90.*]
    Jak przekonać inwestorów, w tym obecnych obligatariuszy, do udziału w nowej emisji, jeśli na spłatę poprzedniej serii spółce nie udało się wypracować odpowiednich środków z bieżącej działalności.

    - Trudności, spowodowane w dużej mierze wysokimi kosztami w latach 2016-2018, są już za nami. Przychody ze sprzedaży rosną, a koszty są optymalizowane. W tym roku czeka nas dużo premier gier mobilnych, premiery na platformie Nintendo Switch i PC. Perspektywy rozwoju są coraz szersze, a co ważniejsze już zaczęły się realizować – w 2019 r. wypracowaliśmy 0,6 mln zysku netto, jak również zmniejszyliśmy koszty działalności operacyjnej o blisko 20 proc. r/r. Zachęcam do zapoznania się z Teaserem Inwestycyjnym dostępnym na stronach vividgames.com.
  • Re: Tak było!!!!!!!!!! Autor: ~Inoanoino [37.47.90.*]
    Czy zainwestowałby Pan swoje pieniądze w obligacje spółki z branży gier, w której regularność generowania gotówki bywa tak różna?

    - Regularność generowania gotówki może być problemem dla spółek zajmujących się produkcją dużych, drogich gier, których cykl produkcji to czasami nawet kilka lat, a przetrwanie takiej spółki zależy od pojedynczego sukcesu lub porażki. W przypadku Vivid Games regularność sprzedaży w ujęciu rocznym jest wysoka, przez ostatnich sześć lat średnio było to blisko 12 mln zł rocznie, przy czym jedynym rokiem odbiegającym od tej średniej był rok 2017, w którym przychody były niższe o 20 proc. w stosunku do średniej.

    Spółka posiada w portfolio kilkanaście gier, wraz z marką Real Boxing, która stanowiła około 50 proc. przychodów ze sprzedaży w 2019 r. Tytuły te generują stabilne, wielomilionowe przychody każdego roku. W 2020 r. wprowadzamy na rynek kilkanaście nowych gier mobilnych, jak również we współpracy z QubicGames przenosimy większość z portfolio na konsolę Nintendo Switch, a niektóre gry również na PC. Te działania umożliwią nam dalszy wzrost przychodów ponad bazową wartość generowaną przez obecne portfolio. M.in. z tego powodu oczekujemy ponad 50-proc. wzrostu przychodów w tym roku.

    Osobiście preferuję inwestowanie w akcje, dużo bardziej ryzykowne, ale z wielokrotnie wyższym potencjałem zwrotu z inwestycji. Jest on szczególnie widoczny i możliwy do osiągnięcia w przypadku branży gier notowanej na GPW. Natomiast jest cała rzesza inwestorów, która preferuje bardziej bezpieczne formy inwestowania i to oferta właśnie dla nich.
  • Re: Tak było!!!!!!!!!! Autor: ~Grek [77.75.244.*]
    Kolega sie pomylil i nie na te forum wkleil te bzdury. Na P2chillvmamy dolki historyczne i ty bys chcial zeby ludzie teraz wychodzili gdzie tak naprawde powinni robic tutaj zakupy. Przed nami jeszcze demo duzo ciekawostek..
  • Re: Tak było!!!!!!!!!! Autor: ~Gracz [31.60.98.*]
    Podniecać się nie ma czym, zaraz raport 1q, sprzedaż mms jest ale jak zarobią 150k to max i to na prawdę przy dobrych wiatrach, odpisów amortyzacyjnych już nie ma z czego robić, kosztów pewnie z 500tyś więc strzelam na -350. Oczywiście zakładam i nadal wierzę, że zarząd ma plan i chce zarabiać, zakładam, że prawe trwają i pewnie są już na ukończeniu ale spółka milczy, niczym się nie chwali, nic nie pokazuje. Analogicznie do innych spółek z grupy gry były wydawane 4-6 miesięcy po wydaniu prologu, czy po demie będzie prolog? Hmmm, ale to już się zapowiada przyszły rok, no bo doświadczenie pokazało, że gry wydane w listopadzie czy grudniu nie odnoszą sukcesu a tu jeszcze dema nie zapowiedzieli. Z drugiej strony prezes obiecuje, że w tym roku spółka będzie zarabiać, na demie nie zarobią, no chyba, że znowu robią nas w konia i obiecują rzeczy nierealne. Raport pokaże ile mms zarobiło bo to tylko mms zarabia ale tym co przed raportem będą pisać o super wynikach to nie ma co wierzyć. Zakładam duuuża strate.
[x]
P2CHILL 1,28% 4,76 2025-09-15 14:19:55
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.