Będzie grane podbicie na start kampanii reklamowej aby więcej ulicy dokupiło myśląc, że to już koniec problemów. Na podstawie tego jak reklama dodatku zadziała na cenę akcji spółka podejmie decyzję o tym kiedy i co odpisywać. Jeśli nie będzie szło dobrze - zawsze będzie można 'rosnąć' pod wiedźmina bo latem będzie premiera ostatniego sezonu na netflix. Dodatek prawdopodobnie wyjdzie na święta bo w tym okresie ma największe szanse sprzedaży a wahania kursu można tłumaczyć optymalizacjami podatkowymi. Najważniejsze jest aby wolumen akcji w rękach drobnych akcjonariuszy rósł. Przy niskich obrotach łatwo będzie wywołać euforię nagłym wzrostem i zapełnić ją kolejnym shortem. Po każdej ostatniej premierze spadało (spadało nawet po zapowiedziach i wynikach) - wtedy jak ktoś zechce wyjść to wyjdzie. Rolowanie shorta ciągle jest tańsze od średniej inflacji.