Frozen Way realizuje 5 głównych projektów "House Flipper" - "Farm", którego wishlista przekroczyła 230 tys. zapisów netto, a premiera odbędzie się za niecałe 3 tygodnie. "Jest to jeszcze większy dodatek niż były 'Petsy'. Jest to spowodowane bliska konkurencja 2. części, mały dodatek nie zainteresowałby już odpowiednio ludzi"
Warszawa, 30.03.2023 (ISBnews/ ISBtech) - Frozen Way realizuje obecnie 5 głównych projektów gier oraz dodatków i w efekcie celuje w dywersyfikację przychodów wobec dominującej dotychczas gry "House Flipper", poinformował ISBtech prezes Mateusz Jeleń."Celem spółki na kolejne lata jest zwiększenie procentowej ilości przychodów z IP nie związanych z grą 'House Flipper'. By to osiągnąć, spółka zamierza tworzyć kolejne preprodukcje gier, bazując na wytworzonej wewnętrznie bazie pomysłów GDD oraz wydać gry w produkcji" - powiedział ISBtech Jeleń podczas debiutu spółki na NewConnect.Wśród najistotniejszych projektów wskazał dodatek do gry "House Flipper" - "Farm", którego wishlista przekroczyła 230 tys. zapisów netto, a premiera odbędzie się za niecałe 3 tygodnie. "Jest to jeszcze większy dodatek niż były 'Petsy'. Jest to spowodowane bliska konkurencja 2. części, mały dodatek nie zainteresowałby już odpowiednio ludzi" - wskazał prezes.Kolejnym istotnym własnym projektem jest gra "Honeycomb", która ma być wejściem zespołu w rynek gier suvivalowych, wykorzystując przy tym silnik Unreal 5. Następna jest gra "Millennials", którą spółka tworzy wspólnie z Live Motion Games. "Tworzona jest z myślą o fanach gier life sim typu sims, która jest niezwykle popularna wśród fanów House Flipper', przez co liczymy, że marketing po osiągnięciu przez projekt odpowiedniej jakości zdobędzie zainteresowanie" - stwierdził Jeleń.Ostatni z dużych filarów, na które liczy jest remaster gry "House Flipper", wydany jako pojedynczy tytuł zawierający w sobie dodatki. "Skupiamy się w nim na dostarczeniu 'House Flippera' w nowej jakości graficznej, wykorzystującej aktualne możliwości kart graficznych. Platformami docelowymi dla tytułu mają być konsole najnowszej generacji oraz rynek PC" - dodał prezes.Ponadto wskazał, że ciekawym tytułem który spółka chce dostarczyć jeszcze w tym roku jest gra "Hairdresser Simulator", tworzona wspólnie z ekipą Petard Games. "Zespół Petardy stworzył zaawansowany i dający duże możliwości system zabawy włosami. Gra pozwoli na remontowanie zniszczonych lokali i tworzenia własnych wymarzonych salonów fryzjerskich" - powiedział Jeleń.Przedmiotem działalności Frozen Way jest produkcja i wydawanie gier oraz dodatków do gier na komputery osobiste (sprzedawane za pośrednictwem platformy Steam na rynki globalne) oraz na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo. Obecnie koncentruje się na produkcji dodatków do gry "House Flipper", której właścicielem jest Frozen District (podmiot zależny od PlayWay), czyli wiodący akcjonariusz spółki. Spółka zadebiutowała na NewConnect w marcu 2023 r.Sebastian Gawłowski
Wszystko fajnie, ale nie nakręcaj atmosfery, spółka jest na tyle dobra, że to nie jest potrzebne.
Niech oni się rozwijają, a kurs będzie sobie sam spokojnie rósł. Dodatkowe robienie reklamy nie jest tu potrzebne, pozdrawiam.
A jak nie zarobi kilkanaście milionów jak tu przekonujesz, to co ? Wtedy spółka będzie beeee ?
To nie jest koniec roku, że już znamy wyniki za 3 kwartały i można oszacować coś za IVQ, więc nie pisz takich rzeczy, bo to bzdury. Nawet nie było jeszcze premiery Farmy przecież!
Zapewne będzie wzrost zysków, ale zdecydowanie za wcześnie by określić o ile.
DLC „House Flipper Pets DLC” zwróciła się mnie niż w dobę a FARM ??? pomyślcie co tu będzie się działo ??? akcji w wolnym obrocie jest TYLKO 227 575 !!!!!
5.05.2022, 22:09 PLW Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący „House Flipper Pets DLC” Zarząd PlayWay S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka", „Emitent”) niniejszym informuje, że gra komputerowa pod tytułem: House Flipper Pets DLC („Gra”), stanowiąca dodatek do gry komputerowej pod nazwą: House Flipper, miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 12 maja 2022 roku. Łączny koszt wytworzenia Gry oraz koszty testów, lokalizacji i marketingu, liczone na dzień publikacji raportu, nie przekroczyły 1,25 mln złotych. Uwzględniając kurs dolara na dzień 13.05.2022 r. (Tabela NBP nr 092/A/NBP/2022 z dnia 13.05.2022) ww. koszty zostały w pełni zwrócone w ciągu pierwszej doby sprzedaży za pośrednictwem platformy STEAM, tj. w okresie od chwili premiery Gry do dnia 13 maja 2022 r. do godz. 16:30. Gra została wydana na koncie wydawniczym Frozen Way S.A. z siedzibą w Krakowie (będącej spółką zależną od Frozen District sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, w której Frozen District sp. z o.o. posiada 78.4% akcji w kapitale zakładowym, zaś Emitent posiada 80% udziałów w kapitale zakładowym Frozen District sp. z o.o.). Spółka konsoliduje w sumie 62,7% zysku Frozen Way S.A. ze sprzedaży Gry. Gra zajęła pierwsze miejsce w klasyfikacji sprzedaży STEAM Global Bestseller. Frozen Way S.A. planuje stworzyć porty Gry na konsole Xbox, PlayStation oraz Nintendo Switch. Frozen Way S.A. planuje także wprowadzić kolejny płatny dodatek do gry komputerowej pod nazwą: House Flipper - Farm DLC (jego obecna wishlista STEAM Outstanding wynosi ponad 132 tys. sztuk). Raporty sprzedażowe Spółki są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platformy STEAM kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni. W okresie 72 godzin od premiery : 1. Sprzedaż House Flipper Pets DLC: 64,5 tys. sztuk, w tym 13,1 tys. sztuk The Flipper Bundle oraz 7,6 tys. sztuk Pets Bundle; 2. Ocena graczy na STEAM: 91% (oparta na 124 recenzjach); 3. Wishlista STEAM Outstanding: 234,8 tys. sztuk; 4. Liczba zakupów z wishlist: 40,5 tys. sztuk; 5. Ilość refundacji House Flipper Pets DLC: 0,38 tys. sztuk; 6. Podział sprzedaży Steam na kraje, w ujęciu ilościowym: - Stany Zjednoczone - 33%; - Niemcy - 12%; - Wielka Brytania - 9%; - Kanada - 5%; - Francja - 4%; - Australia - 3%; - Chiny - 3%; - Pozostałe kraje - 31%. Premiera House Flipper Pets DLC pozytywnie wpłynęła na sprzedaż podstawowej wersji gry pod nazwą: House Flipper („House Flipper”) oraz dodatków pod nazwami: Garden DLC, HGTV DLC i Luxury DLC („Dodatki”), które zostały pobrane w ciągu ostatnich 72 godzin odpowiednio dla House Flipper oraz House Flipper w bundlach – w łącznej liczbie ponad 28 tys. sztuk oraz dla Dodatków – w łącznej liczbie ponad 15 tys. sztuk. Premiera Gry pozytywnie wpłynęła także na liczbę graczy grających jednocześnie na platformie STEAM, która po 72h wynosiła ponad 12,3 tys. osób, co jest najwyższą historyczną liczbą osób jednocześnie grających w House Flipper.
No i co, myślisz, że o tym inni nie wiedzą? Nie czytali raportu sprzedażowego Pets? Po co tu pisać "co tu się będzie działo "? Masz szklaną kulę jak w bajkach ? To daj linka gdzie ją można kupić !