• Jaki konsensus zysk netto za 2022? Autor: ~Matiallegro [46.205.209.*]
    Ktoś coś?
  • Re: Jaki konsensus zysk netto za 2022? Autor: ~rony90 [83.25.29.*]
    Madmind jest jeszcze zbyt mały, żeby miał pokrycie analityczne biur maklerskich (co pewnie się zmieni po przejściu na główny rynek GPW). Na dany moment możemy jedynie tworzyć własne, forumowe konsensusy. I tak:
    - po III kwartałach 2022 spółka miała 2,52 mln zł zysku netto.
    - w IV kwartale sprzedaż gier była słabsza niż w III kw. ale za to lepsza niż w II kw.
    - prawdopodobnie w IV kw. czekają nas ujemne przychody finansowe (osłabiający się dolar), które obciążą wynik netto
    - w efekcie zysk za IV kw. powinien wypaść w okolicach tego z II kw 2022, a cały rok zamknąć się +/- na poziomie 3,2 mln zł.
  • Re: Jaki konsensus zysk netto za 2022? Autor: ~Matiallegro [46.205.209.*]
    Jaka wycenę dawałby taki zysk?
  • Re: Jaki konsensus zysk netto za 2022? Autor: ~Piccoloolo [5.173.10.*]
    Przy obecnej wycenie c/z 20 , a najlepsze przed nami.
  • Re: Jaki konsensus zysk netto za 2022? Autor: ~Luzik [37.30.114.*]
    Co Ty z IPN jesteś? Dużo ważniejsze jest ile są w stanie wypracować zysku do końca tego roku, a nie jakieś historyczne dane. Wystarczy, że 4 kwartał będzie na plus.
  • Re: Jaki konsensus zysk netto za 2022? Autor: ~rony90 [83.25.24.*]
    "IPN" - niezły tekst ;-)

    Historycznie za ostatni rok mamy C/Z na poziomie 20, czyli nieco powyżej średniej dla branży. Ale tak jak mówi przedmówca - dużo ważniejszy jest bieżący rok. O ile Ikw23 też będzie taki sobie, to w II kw Madmind może osiągnąć zysk porównywalny z tym wypracowanym w całym 2022.
  • Re: Jaki konsensus zysk netto za 2022? Autor: ~Cbd [37.47.179.*]
    2,7-2,9 mln z faktu tego grudniowego bugu związanego z aktualizacją, mogło być więcej zwrotów niż zazwyczaj. Ale to wszystko jest mało ważne i nie ma się co rozczulać nad tym co było, a skupić się na przyszłości, a ta wygląda bardzo obiecująco.
  • Re: Jaki konsensus zysk netto za 2022? Autor: ~janekfranek [195.114.177.*]
    Za tydzień wychodzi Succubus na konsolę PS, w późniejszym czasie na xboxa.

    Jakiś czas temu szacowałem sprzedaż i przychód na podstawie danych z 2022. Faktycznie, chyba zbyt optymistycznie podszedłem do danych, zakładając, że stosunek konsol do PC jest 1:1.

    W 2022 sprzedano około 120tyś kopii + DLC (razem). Jeśli same konsole wygernerują 80tyś sprzedacych egzemplarzy w średniej cenie 100zł, to mamy 8 baniek przychodu. A to tylko jedna gra. Za tydzień dwie kolejne premiery, wprawdzie z mniejszym potencjałem, ale też dadzą zarobić. Nie wspminam już o Paranoid.

    Myślę, że te 5,3zł za akację to nadal doskonała okazja do akumulacji.

    Pozdraiwiam.

[x]
MADMIND -4,67% 1,02 2025-09-19 16:20:43
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.