W tym podcascie bardzo sensownie jest powiedziane wiele rzeczy, a w szczególności że strategia się nie zmienia. Kolejny fakt z rozmowy to że w produkcji jest ponad 200 gier. I że w 2023 będzie bardzo dużych premier, a raz w miesiącu większa premiera. Wg prezesa rok 2022 był rekordowy i to mimo braku większych premier stad jest bardzo ciekawy co pokaże rok 2023 gdzie dużych premier będzie sporo, a mniejszych gier jeszcze więcej. Co do produkcji gier nie spodziewa się prezes skrócenia czasów produkcji i będą taki których produkcja zajmie kilka lat a nawet 5-6. Ważne co było powiedziane że marketing przed premierą tak 2 tygodnie się zaczyna na poważnie. I że jest kluczowy dla wyników sprzedażowych i że nauczyli się go odpowiedni robić. A w marketingu pomaga bardzo duża wydanych już z sukcesem gier.
i ta sztuczka co rok daje coraz wyższe zyski i coraz wyższą dywidendę i to bez żadnych problemów i fajerwerków, do tego nie wymyśla jak prezesi innych spółek (czytaj ostatnio CIG) jak to mega dużo zarobią