jak juz pisalem na Selvicie, cwaniaczki z fundow ( z rodzinami :)) ? ) przekladaja wajche ( wurostowa) raz na ryvu raz na selvite. maja te i te papiery i robia infantylne zagrywki z batonikami na S raz tu raz tam. pompka tu, pompka tam ale praktycznie nigdy rownoczesnie. taki czar bazarowej gieldy swoja droga jednak tak latwo urabac kurs ryvu po emisji juz nie bedzie mozna jak kiedys, te czasy minely, za mocne rece sie obkupily a wiec uwazac na pulapki droga mlodziezy
Making of ryvu wlasnie oglosil , ze bedzie pokazywal na linkedin filmiki z jego bohaterami. osobami , ktore ksztaltuja ich kulture i filozofie firmy a bo ja wiem? zawsze sie dziwilem, jacy PRowcy wymyslaja takie gadzety i czy to kogokolwiek rusza no moze zeby zagranica nie myslala, ze w ryvu biegajo po polu w kufsjkach gumofilcakach?
Ta kampania to raczej employer branding i dopieszczanie własnych pracowników. Muszą dbać żeby im nie uciekali do lepiej płatnych koncernów np. w Szwajcarii