A to ten Keks, paskudny szkodnik:) Śmiał zauważyć, że:
1. Po zawiedzionych nadziejach z CP2077 przyszedl czas realnej wyceny całego sektora, inwestorzy zaczęli patrzec na faktyczny zysk i era C/Z na poziomach 20-30 na mikrofirmach z newconnect juz nie wroci.
2. Warhammer pochłonął ogromną część mocy przerobowych, kapitału i wysiłku, a okazał się klapą. Nie zastąpi Wizardsów, nie stanie się drugim filarem przychodowym, a sam Carbon juz go w zasadzie porzucił (jakoes zapowoedziane dodatki? Multi? Nie?)
3. Spolka ma rosnace koszty i nieproporcjonalnie roznace przychody, a produkty w pajplajnie nie sa rewolucyjne
"Czy można być zadowolonym, gdy twoja spółka notuje ponad miliard dolarów straty w ujęciu rocznym, za cały miniony 2022 rok? Jak najbardziej. Zadowoleni są także inwestorzy oraz giełda, co widać po gwałtownie rosnącej wartości akcji RBLX.
Tak wynika z oficjalnego kwartalnego sprawozdania finansowego spółki Roblox Corp, zamykającego miniony rok fiskalny. Przychody firmy Roblox Corp w 2022 roku wyniosły zawrotne 2,2 miliarda dolarów. To wzrost o imponujące 16 proc. względem poprzednich 12 miesięcy. Mimo tego ostatecznie spółka notuje 934 miliony dolarów straty w ujęciu za cały rok.
Co ważne, to już kolejny rok, który Roblox Corp kończy pod kreską, z wynikiem na poziomie niemal miliarda dolarów straty. Mimo tego inwestorzy przyjęli raport finansowy spółki z dużym zadowoleniem, a jej akcje poszybowały w górę. Jak to w ogóle możliwe?"
polecam lekture tego artykulu
a potem lekture stron 34, 35, 36 raportu carbona
potem polecam wlaczyc rozum i zastanowic sie co sie wlasnie dzieje
No, wszystko sie zgadza, poza faktem, ze inwestorzy Carbona nie przyjeli raportu z zadowoleniem i kurs nie poszybowal w gore, mimo tylu podobienst do Robloxa
Może jesteś za młody żeby pamiętać jakim luksusem był magnetowid albo telefon komórkowy i jak szybko to poleciało.A teraz czas pędzi jeszczcze szybciej.Open your minds!
Hehehe:)) Tak, to jest wlasnie to, za co kocham to forum:)
Nie, Ajtuś, vhs to byla technologia dla absolutnie kazdego, ktora tez wypelnila segment nie majacy wtedy produktow zastepczych. Miales tv (z wadami tv i ustalonym programem), kino albo wlasnie vhs. Filmy byly tanie i dostepne. Sprzet byl tani i dostepny (relatywnie znacznie tanszy nie OQ2, nie mowiac juz o drozszych goglach). Jest dla mnie fantastycznie zabawne, ze oceniasz vr jako masową rewolucję rozrywki na miarę vhs, dla wszystkichc grup spolecznych i wiekowych:)
A, no i nawet jezeli uwoerzymy w ta rewolucję, to z danych widać, ze Carbon za nią nie nadąża
Widzę że nie żyłeś w czasach kiedy w kraju paru szczęśliwców posiadających magnetowid wyświetlało nędzne kopie w zatłoczonych salach domów kultury i świetlic zarabiając krocie na biletach.
Skoro nie widzisz potencjału w VR i Carbon, to w jakim celu tu siedzisz - rano, wieczorem, w weekend? Tak z ciekawości pytam, bo jest dużo ciekawszych rozrywek?
Niespecjalnie to forum różni się od innych, Ci co mają to naganiają na wzrosty albo piszą, że to dobra inwestycja, a Ci co chcą kupić naganiają na spadki, ot cała filozofia, ale żeby tu przez cały tydzień być obecny. Ja mam, więc aby tradycji stało się zadość UP! :)
a tu macie notowania ROBLOXA - czyżby się przygotowywał do drugiej fali wyprzedaży bo ostatnio ze 140 zjechał na 21usd. czy teraz z 53usd chciałby zanurkować na 8-10usd. dajcie znać w komentarzach ujadacze.
https://stooq.com/q/?s=rblx.us&c=3y&t=c&a=lg&b=0
******
patrząc na historie to wychodzi ze w 2023 będzie już STRATA wiec warto się nad tym zastanowić bo skończyły się BANANOWE czasy.