Poza tym kolejnym jasnym punktem rynku mają być gry VR (ang. virtual reality), których roczne przychody mają wzrosnąć z 1,8 mld dol. w tym roku do szacunkowych 3,2 mld dol. w 2024 r. Więcej "niedrogich" gogli przyciągnie więcej graczy, zachęcając programistów do tworzenia angażujących treści VR, co przyciągnie kolejnych graczy. Samonapędzające się koło.
newzoo
„Wirtualna rzeczywistość znalazła swoje zastosowanie w grach, ale użycie tej technologii wykracza daleko poza gry VR i będzie nadal przynosić korzyści branżom takim jak opieka zdrowotna, edukacja, inżynieria i inne sektory rozrywki” - powiedział Tomofumi Kuzuhara, analityk rynku VR w Newzoo.
O ile więc rok 2022 był okresem korekty, to przyszłość rysuje się w jasnych barwach. Liczba graczy na całym świecie ma wciąż rosnąć, a nowe obszary technologicznych rozwiązań i trendy w ich komercjalizacji zwiastują, że rynek ciągle ma szansę się rozwijać - wskazuje Newzoo.
Kiedy carbon zrobi port wizardsow i WH na realityOS (a nie ma powodu by to sie nie stalo) teraz, kiedy maja zapewnione finansowanie od giganta gamedevu, nie ma zadnych zagrozen, mozemy zaczac myslec o tym ze wzrost kapitalizacji do 200kk, czyli 1000% od dzisiejszej ceny jest naprawde realny w nadchodzacym roku ...
Absloutna zgoda, to byc moze nawet wazniejszy fragment calej ukladanki, sila marketingowa :) potwornie zeszmacony w 2022r carbon, moze byc jednym z czarnych koni 2023 ...