• jest i newsletter Autor: ~GregK [194.28.48.*]
    jw
  • Re: jest i newsletter Autor: ~Kuslaw [46.189.45.*]
    W listopadzie 2022 roku, spółka zaktualizowała grę darmową zawartością, która w połączeniu z obniżką ceny, ponownie zwiększyła zainteresowanie graczy, sprzedając się w ~10 000 egzemplarzy.

    Niezmiennie dużą popularnością cieszą się również płatne dodatki do gry, które w listopadzie sprzedały się w liczbie około 13 500 egzemplarzy.

    Tym samym, pragniemy poinformować, że obecne zyski z wydanych gier spółki, pokrywają pełne koszta operacyjne zespołu, finansując wszystkie nowe produkcje Madmind Studio
  • Re: jest i newsletter Autor: ~ELgorz [31.61.237.*]
    No cóż są niewyobrażalny sukces że spółka nie żyje na kredyt ....

    Nie rozumiem fenomenu MMs
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [83.23.209.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: jest i newsletter Autor: ~rony90 [83.8.48.*]
    Nadchodzące 3-4 tygodnie zapowiadają się dla spółki bardzo ciekawie. Dla mnie wiadomością numer jeden zapowiedź podania daty premiery Paranoida podczas Madnight. Skoro chcą podać konkretny termin,gra musi być już na całkiem zaawansowanym etapie produkcji. Na daną chwilę wychodzi, że w 2023 roku pojawi się co najmniej 6 gier od Madmind.

    P.S. Listopad to chyba pierwszy miesiąc, kiedy sprzedaż Succubusa zaskoczyła in minus (spodziewałem się nawet 20 tys. sprzedanych kopii). Oby odkuli to sobie w grudniu wydając Ultimate Edition.
  • Re: jest i newsletter Autor: ~Siup [31.183.209.*]
    Wystarczy sprzedaż na poziomie 20 k w grudniu a będziemy mieli przychód porównywalny Q do Q , przełożenie premier raczej nie powinno nikogo dziwić po raporcie konsole labs , lada moment mamy Sanctus i pierwszy gameplay z Paranoid, jest na co czekać
  • Re: jest i newsletter Autor: ~simiplico [91.226.196.*]
    przełożenie premiery, inny podmiot następny port... jednak problemy z certyfikacja?
  • Re: jest i newsletter Autor: ~dk [89.64.91.*]
    wątpię. Przecież porty Console Labs bez problemu przechodzą certyfikację. Ostatnio np. Prison Simulator. Nic nadzwyczajnego się raczej nie dzieje.
  • Re: jest i newsletter Autor: ~Janek [5.173.194.*]
    Będzie bardzo intensywnie! Rok była cisza ale w końcu zaczyna sie coś dziać i coś mi mowi że to nie koniec niespodzianek

    6 grudnia
    Publikacja CGI, oraz strony Steam najnowszego DLC do Succubus- „Red Goddess DLC”
    8 grudnia
    Oficjalne ogłoszenie gry Sanctus, wraz z trailerem gry stworzonym na silniku UE5
    15 grudni
    Madnight 2023: Horror Showcase
    22 grudnia
    Wydanie Succubus: Ultimate Edition oraz „Red Goddess” DLC
  • Re: jest i newsletter Autor: ~Arti [94.254.152.*]
    Jednym słowem same dobre wiadomości. Pozdrawiam akcjonariuszy
  • Re: jest i newsletter Autor: ~Misio [5.173.33.*]
    Niestety nie wszystkie dobre
  • Re: jest i newsletter Autor: ~Realista [37.30.9.*]
    W poniedziałek sprzedaż niewygodnych faktow: słaba sprzedaż Succubusa, przesunięte premiery i zbiórka na kickasterze, która ma niewielkie szanse na powodzenie 6,800 zł /70000 (17dni do konca). Fakty, tyle w temacie.
  • Re: jest i newsletter Autor: ~Wieczność [83.21.54.*]
    Kiedy w końcu wyjdzie konsolowy Succubus?
[x]
MADMIND -0,49% 1,01 2025-09-22 11:35:42
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.