• Pozew Sheepyard Autor: ~Poze-zbiorowy [5.173.48.*]
    Jestem po kontakcie z prawnikiem, który sprawą zajmuje się pro-bono. Szukam osób, które posiadają jakiekolwiek dowody, materiały, wiadomości itp. potwierdzenia, gdzie padały obietnice ze strony tych "naciągaczy", którzy wyprowadzili Waszą kasę. Możliwość wspólnego dołączenia się do pozwu. Piszcie na skrzynkę

sheepyard pozew malpa gmail kropka com

Usuńcie spacje, możecie wysłać anonimowo, z chęcią się spotkam z każdym, kto został oszukany.
  • Re: Pozew Sheepyard Autor: ~Yesorno [5.173.41.*]
    Ciebie tez oszukano? Bo piszesz „…wyprowadzili WASZĄ kasę..” czy zajmujesz się sprawa nie mając wtopionego kapitału?
  • Re: Pozew Sheepyard Autor: ~Pozew-zbiorowy [5.173.48.*]
    Oczywiście, że tak. Inaczej nie zajmowałbym sobie tym głowy. Wiem, że w pojedynkę nie zwojuję za wiele, ale w większej ekipie...
  • Re: Pozew Sheepyard Autor: ratamani [185.48.129.*]
    Napisałem emaila.
  • Re: Pozew Sheepyard Autor: ~Test [77.65.95.*]
    Nie ma żadnych pozwów. To najpewniej posty wrzucane przez zarząd, by poszkodowani myśleli, że ktoś już coś robi i żeby nikt prawdziwego pozwu nie złożył
  • Re: Pozew Sheepyard Autor: ~Fakyousheepyard [37.47.91.*]
    Są ale mniejsza z tym. Ja dziś złożyłem swoje pismo. Od miesięcy słyszę że już niebawem że już tuż tuż że za tydzień za parę dni A akcji nadal na koncie nie mam. Oszuści to mało powiedziane. Wysłałem pismo informacyjne do wszystkich zainteresowanych organów
  • Re: Pozew Sheepyard Autor: ~lol [77.65.95.*]
    Pismo? W sensie wpisałeś się do księgi skarg i wniosków? Prokuratura tego nie ruszy, KNF tego nie ruszy. Tylko pozew tu coś może zmienić. Tylko trzeba mieć kasę na taką zabawę
  • Re: Pozew Sheepyard Autor: ~Doitnow [37.47.91.*]