Jakie PlayWay S.A. podjęła działania marketingowe (jako Wydawca) dla gry "Climber: Sky is the Limit" poprzedzające wprowadzenie tej gry do sprzedaży oraz po wprowadzeniu jej do sprzedaży. PlayWay S.A. zobowiązała się do podjęcia takich działań na podstawie umowy wydawniczej zawartej między ART GAMES STUDIO a PlayWay S.A. Brak odpowiedzi na to pytanie lub brak takich działań zrodzi moje podejrzenia o działaniu na szkodę spólki ART GAMES STUDIO S.A. i zmusi mnie do zawiadomienia prokuratury.
Oj bobaski, cóż można wnioskować o marketingu na tym etapie?? Tylko wasze WRAŻENIA.
Fundamentem marketingu są tu zdobyte kiedyś nominacje, cegiełkami zawartość gry, a działania budowlane z pewnością wymagają czasu. Spodziewam się fajnej dekoracji na Christmas. Ale generalnie interesuje mnie efekt końcowy. Ufam profesjonalistom, bo tak to działa w biznesie. Oczekuję, że gmach będzie zacny.