Został opublikowany DI Frozen Way. Kiedy będzie debiut, czy jeszcze w grudniu?
Czy Frozen Way będzie w przyszłości robić kolejne dodatki również do HF2, czy nadal tylko do HF1 ?
Może jednak Prezes rozważy buyback akcji chociaż za 50% zysku netto? Patrząc szerzej na potencjał rozwoju spółki będzie to lepsza inwestycja niż lokaty czy obligacje.
już było o tym kiedyś mówione, skup nie jest możliwy bo FF jest bardzo niski, ze względu na niski FF również PLW wyleciał z rożnych indeksów a weszły do nich spółki o większej liczbie akcji w wolnym obrocie
Niedługo miną 4 lata od Uboat w EA, a nadal nie ma właściwej premiery( a czas by był już na Uboat2.) Dodawane są duże aktualizacje może zbyt duże? Czy FR będzie tak rewelacyjne, że przyćmi wszystko? Obawiam się, że wyjdzie jak z Tenants, gdzie zespół, wydając EA dobrowolnie zrezygnował z darmowej promocji na steam i wydał teraz premierę-kapiszon. Nie da się w przypadku Frozen usprawiedliwiać tego chęcią zarobienia przez zespół pierwszych pieniędzy. Co gorsza, Ocupy Mars pędzi w kierunku powielenia tego samego błędu. Dużo contentu na EA i potencjalny niewypał na FR z banerem, rankingami, zapowiedziami new release itd.
Czy może Pan powiedzieć coś o forwardzie na dolara?
Czy zdecydowane jest już wejście mocniej w gry mobilne? Czy to zależy od tego jak radzi sobie HF mobilny?
Proszę o informacje na temat Viking City Buildera. Po zmianie na Steam producentem jest teraz Titan GameZ w którym PLW ma spory udział czy oznacza to, ze będzie miał również spore zyski z tego tytułu?
Roadmapa uboata, przewidywała dwie aktualizacje w tym roku, wyszła jedna. Premiera miała się odbyć po osiągnięciu przez grę 80% pozytywów. To stało już się dawno. Czy zespół zaktualizuje roadmape?
Również mam pytanie dotyczące Pyramid. Mars wielokrotnie przekładany, premiera nie odbyła się w 2022. Wishlista nie jest świeża. Skoro spółka wydała już DFH i otrzymuje z tego tytułu jakieś środki, jaki jest powód tego, ze OM nie zostanie dopracowana tak aby ukazać się już w pełnej wersji zamiast EA? Jeśli spółka planuje dodawanie dodatkowych treści można to zrobic w ramach dodatku do gry (płatnego). Playway nie wydaje dużych środków na marketing, dlaczego wiec rezygnować z tej najsilniejszej reklamy, a w dodatku darmowej jaką jest widoczność premiery na Steam?
Czy LMG nie mogło liczyć na korzystniejsze finansowanie w grupie PLW czy to kwestia zbyt duzej kwoty? Co prezes myśli o caly sytuacji korzystna/negatywna czy to rozwadninie udziałów lub odsprzedawanie części projektow?