Tym bardziej, że nie było znaczących wzrostów sprzedaży, ciągła na poziomie 2000 miejsca na steam, przy dlc sprzedawało się przez kilka dni jak szalone, drugie dlc w 4q, bug w 4q. Uważam raport za jaskółkę, to wygląda bardzo dobrze na przyszłość.
W dumie analizując raport przychody są na podobnym poziomie, wpływ na wynik ma zmiana stanu produktów, jeżeli ktoś mógłby wytłumaczyć? Dodatkowo w kasie jest 250 tyś mniej.
Przychody są o prawie 150 % wyższe niż rok temu, więc jak to na podobnym poziomie. W kasie jest mniej bo była zmiana stanu zapasów. Prawdopodobnie spółka wydała kasę na jakieś materiały potrzebne do produkcji, może to jest związane z jakąś gra ktora nie jest nawet jeszcze zapowiedziana, lub jakaś umowa z wydawcami. Na to pytanie może Ci tylko spolka odpowiedzieć
Nie będę pytał, ale dla mnie przychód jest jak sprzedajesz a koszt jak wydajesz. Jeżeli z kasy ucieka 250k a nie jest to koszt to co to jest w takim razie?
Hmm.. brzmi troszkę naciąganie. Czy mniej w kasie nie wynika że starty z poprzedniego q? Nie miałem jeszcze czasu porównać raportu q do q. Zwiększenie stanu produktów to jak rozumiem wykonana praca nad grami, więc przyszły potencjał do sprzedaży.. brzmi jak kreatywna księgowość, ale to chyba normalne w gamę dev + nie ma tu znaczącej zmiany względem innych poprzednich raportów. Tak to rozumiem, ale może znalazł by się ktoś biegły w rachunkowości i to lepiej objaśnił?
Jak dla mnie raport lepszy niż oczekiwane, ale to jeszcze nie to na co wszyscy czekamy, ale perspektywy dobre :) ciekawe jakie wyniki przyniosą dlc..
Też tak myślę, zwłaszcza że pierwsza gra ktora wydali dla większości wydawała się niewypałem, a jak widać spolka jest w stanie sie utrzymać z tego "niewypału". Będzie ciekawie jak wyda te kolejne gierki
To nie jest bezpośrednio związane z kosztami bieżącymi. Definicja - spolka poniosła uzasadnione nakłady na wytworzenie we własnym zakresie produktów (zarówno produktów gotowych, jak i będących jeszcze w trakcie przerobu), ale powiązany z tymi zdarzeniami wydatek nie przerodził się jeszcze w koszt.
Wow, pięknie, nie spodziewałem się że aż tyle się sprzedało w q3. No to o q4 jestem spokojny. Pierwszy raport na plus dla spółki, a kolejne gierki lada moment. Słownie cud miód malina
Jeden raport tutaj nic nie zmieni - realne szanse na wyjście na zero lub zysk masz tutaj za rok lub półtorej, gdy będzie premiera Azteca - zakładając, że tym razem faktycznie ją ogarną dobrze, a nie będzie klapy jak przy MMS.
Oczywiście, że nic nie zmieni, ale to jest pierwszy raport na plus dla spółki, a spolka ma zysk w tym raporcie tylko z tej jak to nazwałeś "klapy". Mowia ze produkcja idzie zgodnie z planem więc obstawiałbym bardziej pół roku niż półtora roku, zwłaszcza, że mówili już niejednokrotnie że chcą wypuścić demo tuż przed premierą właściwą, żeby utrzymać zainteresowanie graczy. Zapominasz też o Farnorth, który się cieszy dużym zainteresowaniem wśród wydawców
Aby powiedzieć, że produkcja idzie zgodnie z planem, należy najpierw sprecyzować o który plan chodzi :)
Raporty sprzed roku informowały o premierze Azteca w Q3 2022 (mamy już Q4), a obecne mówią o 2023 "z zastrzeżeniem, że premiera może się przesunąć w zależności od potencjalnej współpracy z zewnętrznym partnerem".
Mając na uwadze, że nie chcą wydawać na jesień, to mają opcje albo na H1 2023 (osobiście wątpię, mimo że bym chciał) albo 2024 - nie bez powodu dali tam tą gwiazdkę.
Tak tyle że nie bierzesz pod uwagę że demo jest tam zaplanowane na Q1 2023, na sto procent premiera nie będzie po roku od dema, skoro mowia ze chcą wydać grę w niedługim czasie po demo
Nasze zastrzeżenia z forum docierają do Prezesa, bo zmienił daty premier z konkretnego kwartału na prawdopodobnie 2023r. Kto wie, może Prezes uczestniczy w dyskusjach, kto wie, może to nawet być Inwest :-)
Śmiesznie by było, ale nie :) ja tylko jestem akcjonariuszem, który wierzy w spółkę. Nie oszukują, mowia jak jest i pracują ciężko, chociaż muszą się jeszcze sporo nauczyć z gemdev. Zawsze takim spółkom kibicuje :)
W swojej wypowiedzi pomijasz q3 2023 gdzie obstawialem i dalej obstawiam premierę Aztec. Realnie patrzac - powinni się wyrobić z premiera w Czerwcu/Lipcu. Mają na to jeszcze 7 miesięcy, a pierwsza grywalna wersja jest już zrobiona.