Saule chwali się na Facebooku i podaje link do artykułu, w którym pisze o ciekawych zastosowaniach perovskitów i dlaczego ich PESL będzie game changerem dla sprzedawców.
Witamy nowe trole spadkowe na forum SAULE: Nick i Amazonka.
Zwiększona aktywność troli spadkowych dobrze wróży na przyszłość....im ich więcej tym później większe jest wybicie w górę (wiem z doświadczenia kilku lat na giełdzie).
Nie, nie było tak. PESL jest testowany od kilku miesięcy. Dopiero pojawiały się niedawno pierwsze wdrożenia. Jak można było rok temu pisać o czymś, co dopiero od niedawna jest wdrożone w kilku sieciach handlowych?
A jak tak czarno widzisz przyszłości Saule to po co tu jesteś? Kto miał sprzedaż to już dawno sprzedał. Dużo się już nie nakupisz na tych poziomach:-)
Policz teraz grzecznie ile razy padło slowo klucz game changer pogadamy jak niemcy że swoją recesja pociagna polska gospodarkę w dół będzie płacz już się nie mogę doczekac
Wypowiedz się na temat linku który podałem ze tak sie cieszysz informacja że pesl to game changer że aż musiałes stworzyć o tym post.. p.s. mastu...esz się patrząc na etykiety albo stworzycznie ?
Etykiety PESL umożliwiają bardzo proste zarządzanie danymi, które wyświetlają. Aktualizacja cen produktów dla dziesiątek czy setek punktów sprzedaży w sposób centralny i w pełni zdalny stanowi duży przełom. Ogniwa perowskitowe Saule Technologies są o wiele wydajniejsze od wykorzystywanych np. w kalkulatorach ogniw z amorficznego krzemu. Zastosowana tu technologia pozwala na bezproblemowe działanie takich zestawów również przy sztucznym, bardzo słabym lub padającym pod dużym kątem oświetleniu. Znakomicie sprawdzą się zatem w halach marketowych, galeriach czy na stacjach paliw. W odróżnieniu od ogniw krzemowych są również bardzo cienkie, lekkie i elastyczne.
Nic nowego nie napisales jest to wiadome od konferencji na temat pesl a gdzie te 3 mln cenowek które miały być w tym roku? Masz jakis tekst który możesz skopiować na ten temat?
Handel elektroniczny był stale rozwijającą się dziedziną w ostatniej dekadzie; jednak, zwłaszcza od wybuchu pandemii, jej znaczenie znacznie wzrosło.(37)Wraz z dostępnością nowych technologii rosnąca liczba zakupów online stawia tradycyjnych sprzedawców w jeszcze większej niekorzystnej sytuacji. Sklepy cyfrowe mogą gromadzić duże ilości danych dotyczących swoich klientów i ich nawyków zakupowych, a także mogą wykorzystać te informacje do optymalizacji cen nawet kilka razy dziennie, aby osiągnąć maksymalną rentowność. Według firmy zajmującej się analizą cen, Profitero, gigant rynku internetowego Amazon zmienia ceny swoich produktów nawet co 10 minut.(38)Dodatkowym czynnikiem jest zakłócenie globalnych łańcuchów dostaw, które sprawia, że dostępność produktów jest mniej niezawodna, co powoduje częstsze przesunięcie równowagi podaży/popytu
Jako wisienka na torcie, rekordowo wysokie wartości inflacji dodatkowo przyczyniają się do częstszych zmian cen. Eurostat podał, że w lipcu 2022 r. średnioroczna inflacja w strefie euro wyniosła 8,9%, ale w przypadku nieprzetworzonej żywności wartość ta może sięgać nawet 11,0%, a w krajach bałtyckich przekracza 20%.(40)Sklepy stacjonarne mają coraz większe trudności w radzeniu sobie z tymi problemami. Nawet gdyby zastosowali tę samą strategię do aktualizacji cen, elektroniczne etykiety na półkach szybko wyczerpałyby się z pojemności baterii. W tym miejscu ulepszone rozwiązanie wykorzystujące ogniwa fotowoltaiczne może zapewnić istotną dźwignię, umożliwiając tradycyjnym detalistom konkurowanie z ich cyfrowymi odpowiednikami.