1. Spółka Asmodev zaczęła swoje prace nad Priest Simulator od roku 2018, jest to produkcja własna to znaczy że większość pieniędzy z jej sprzedaży trafi do spółki. 2. Spółka jest w trakcie produkcji kilku ciekawych tytułów min. Human Farm na które ma zapewnione finansowanie od podmiotów zewnętrznych. 3. W spółce pracuje około 10 osób, jak na tak małe studio tworzą oni świetne jakościowo gry i mają bardzo niskie koszty operacyjne. 4. Spółka współpracuje z Polskim zespołem muzycznym Gruzja która ma dziesiątki tysięcy fanów w całej Polsce ale też za granicą. Muzyka w Priest SImulator została stworzona przez Gruzję, jak na spółkę o kapitalizacji 7,5mln zł jest to imponująca sytuacja. 5. Współpracują także z Polskim zespołem Sznur, obydwa zespoły mogą promować Priest Simulator na swoich mediach społecznościowych oraz podczas tras koncertowych, styl muzyczny i odbiorcy odpowiadają kontrowersyjnej naturze Asmodev. 6. Darmowy Priest Simulator - Heavy Duty zostało rewelacyjnie odebrane przez graczy - 593 oceny średnia przytłaczająco pozytywna na Steam. 7. Priest Simulator - Heavy Duty niespełna rok temu miało u wielu Youtuberów do tej pory wyświetlenia i bardzo ciepły odbiór na poziomie 736 000 osób; 397 000 osób; 397 000 osób; 397 000 osób; 397 000 osób; oraz około 10 Youtuberów z wynikiem między 240 000 osób a 100 000 liczby są imponujące a komentarze świadczą o bardzo dobrym odbiorze gry przez społeczność. 8. Można napisać, że Priest Simulator będzie miał 3 premiery: pierwsza to darmowe Heavy Duty, druga we wczesnym dostępie 6 października 2022 roku oraz trzecia w przieciągu 4-8 miesięcy w tym czasie spółka zamierza dopracować grę, dodać nowe treści, być może rozszerzyć wersje językowe. 9. Biorąc wszystko powyższe pod uwagę spółka Asmodev przy kapitalizacji 7,5mln zł może okazać się bardzo trafną decyzją inwestycyjną.
Haj za priests to bedzie chyba pierwszy poważny pasywny dochód jaki spółka zdobędzie. To bardzo imponujące że taki Priest potrafił powstać na boku z kasy zarabianej wyłącznie na klepaniu gierek dla GF.
Zapis o procentach z tego tytułu jest informacją jawną, dlatego tak jak wspomniałem, 45% dla ult, 45% dla asmo i 10% dla dewelopera, cokolwiek to znaczy.
I co Ci jeszcze podać? Co za amatorzy tu siedzą masakra. Zobacz sobie stronę 79. 45% ze sprzedaży gry za przeniesienie praw na ult, dodatkowo 10% osobno dla Jodłowca. Dla ultimate games jest 45% i tyle. Informacja potwierdzona w kilku źródłach w tym przez Ultimate Games więc jakich dowodów wy tu jeszcze potrzebujecie. Nauczcie się wyszukiwać informacji a nie żyć złudzeniami, asmo ma 45% i to jest fakt, a marzyć tu sobie możecie i o 110%
Faktycznie, no i dobrze w interesie Ultimate Games będzie aby marketing wypadł jak najlepiej, gra jest we wczesnym dostępie jeszcze jest sporo do zrobienia, następna premiera będzie za kilka miesięcy a po drodze jeszcze Human Farm :)
No dokładnie, ja nie wiem o co Wy się tu napinacie. Napisałem Wam informację, którą po prostu znałem a tu walka żeby na siłę udowodnić że tak nie jest. Ważne żeby obie firmy dobrze współpracowały i realizowały projekty, jestem w obu więc tu w ogóle bez spiny.