Z tego co mi wiadomo spółki żeby działać, potrzebują pieniędzy. Spółka gamingowa zarabiana na sprzedaży gier. Gra kosztowała ponad 4 miliony złotych. Żeby spółka zaczęła zarabiać najpierw muszą zwrócić się koszta produkcji. Żeby koszta się zwróciły ludzie muszą kupować grę. Im więcej graczy kupi grę tym wyższy peak.
Więc tak, moim zdaniem to ważne ile osób gra w grę gdyż liczba graczy decyduje o pieniądzach spółki na dalszą działalność.
oni pod to coś chcieli robić emisję akcji po 2 zł -SZOK ...za 4,5 mln zł to można zrobić 3 gry typu Car Mechanic i zgarnąć dziesiątki mln zł zysku !!! kapitalizacja tej spółki powinna być 3 razy niższa a cena akcji po góra 30 groszy !!!
Dnia 2022-09-22 o godz. 18:08 ~prezes napisał(a): > oni pod to coś chcieli robić emisję akcji po 2 zł -SZOK ...za 4,5 mln zł to można zrobić 3 gry typu Car Mechanic i zgarnąć dziesiątki mln zł zysku !!! > kapitalizacja tej spółki powinna być 3 razy niższa a cena akcji po góra 30 groszy !!!
Taki model biznesowy.-work for hire , jak zresztą Bloober (oprócz Medium) czy PCF , tylko mniejsi. Paradox i 505 zapłacą za te gierki i tyle. Pytanie czy są w stanie zacząć wypracowywać jakiś zysk? Jest jeden jasnowłosy "geniusz" o wdzięcznym nicku "Sugi" na twitterze, który wycenia firmy growe na podstawie liczby zatrudnionych i tu jest nadzieja ,że może on kupi te akcje, bo pracowników im stuknęło chyba z 60. :))))
Dnia 2022-09-22 o godz. 18:28 ~prezes napisał(a): > to kwiat polskiego gamdevu ....hi hi hi....
Wydaje się, że szkoda prądu na takie projekty. Trochę dziwne to i nie tylko szkoda prądu , ale też szkoda pracy devów. Ten gatunek ma już najlepsze lata za sobą, a spółka powinna jednak zarabiać na swoich produktach. Gdyby nie wydawca..... :)
Dnia 2022-09-22 o godz. 19:44 ~prezes napisał(a): > ludzie pod tą grę kupowali drogie akcje powyżej 1 zł !!! ... 30 groszy może wytrzymać .....
:) Będą spadki, ale bez przesady. Na początek 1.17 zł , a potem pewnie nawet poniżej 1 zł zobaczymy. Nawet Ovid po premierze Nemesis trzymał kapitalizację powyżej 15mln :). Dopiero 2 premiera pogrążyła ich i spadli na 11mln mcap
według mnie to mozliwe że dwa razy więcej jest przychodu z gry 5 recenzji to nawet 500 szt sprzedanych gier a optymistycznie patrzeć to wszystko sprzedali w tych droższych regionach czyli nawet 50 zł dostaną za sztukę czyli 25 000 już jest.