• rośnie Autor: lmbankier [83.26.170.*]
    Kajko i Kokosz zwiększa zainteresowanie.
    Ilość pobrań rośnie i ocena gry.
    Na androidzie ocena startowa była 1,6 na dzisiaj jest 3+ na 5 (było by lepiej jakby nieudany start i aplikacja w pierwszych dniach zawierała mnóstwo błędów na szczęście już ich nie ma)
    Na iSO ocena gry 4,6 na 5 i rosną pobrania.
    Mam 30 lvl gry i pojawiają się również reklamy gier po japońsku - ciekawe dlaczego czy uderzają w rynek azjatycki ?

  • Re: rośnie Autor: ~Zibi [31.61.184.*]
    Tak gra się rozwija ,ja gram mam 29lev .kurs pap.wegetuje ,szkoda że prezes się zesr.to uwalilo wzrost ale cóż ...,brak info kto kupił więc raczej ulica dostała .on zarobił bo kupił taniej ale niesmak został.szczeze mam ale niewiele bo ten papier to jak chodzenie po polu minowym
  • Re: rośnie Autor: ~Makler [5.173.41.*]
    Tutaj cierpliwość wynagrodzi wszystko jeśli nie w połowie października
    To na pewno w lutym
  • Re: rośnie Autor: ~Dns [5.173.149.*]
    Podaj jeszcze rok prognozy.
  • Re: rośnie Autor: ~Viki [5.173.121.*]
    Co komu.rosnie?.
    Chciała bym chciała...
  • Re: rośnie Autor: ~Marek [85.221.144.*]
    Luty 2030
  • Re: rośnie Autor: lmbankier [83.26.170.*]
    Wszystko idzie w dobrym kierunku ale widzę, że jest tu wielu krętaczy którzy próbują ciągnąć w dół aby tanio kupić.
    Ilość ściągań na iSO rośnie a opinie są bardzo dobre, ocena 4,8 na 5 (13 ocen).
    Pierwsze wyniki będziemy znać już w połowie listopada kiedy to będą publikowane wyniki za 3Q.

  • Re: rośnie Autor: ~Gebel [5.173.48.*]
    Rośnie ilość pobrań. Opinie są że to najlepsza gra tej epoki. Jest zjawiskowa
[x]
DITIX 4,20% 0,37 2025-09-19 16:19:17
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.