Piotrowska-Oliwa (Grupa Modne Zakupy): Jesteśmy w stanie przyciągnąć i zrealizować kilka inwestycji pasujących do naszego portfolio
„Widzimy, że jest bardzo dużo firm, które borykają się z coraz większymi problemami. Nie są w stanie przekroczyć skali czy też nie mają konceptu na to, jak rozbudować ofertę i dotrzeć do szerszej grupy klientów. Jesteśmy w tej chwili gotowi na rozpoczęcie komasowania masy” – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu, Grupa Modne Zakupy sp. z o.o. oraz GMZ.CO sp. z o.o.
W materiale informacje dotyczące:
nabycia 30% udziałów GMZ.CO,
kolejnych kroków Grupy Modne Zakupy,
konsolidacji podmiotów e-commerce’owych,
rozwoju rynku e-commerce,
wzrostu GMZ.
Mowa ciała mówi wiele... Przy konkretnych deklaracjach, zamierzeniach, planach głową, oczy i ręce uciekają na boki. Mnie to nie przekonuje.
Ale najciekawszą końcówka. Mają wzrost rok do roku 8-12% co samo w sobie szału nie robi. Ale biorąc pod uwagę inflację oraz dalej wzrost cen bielizny, kosztów obsługi itp. to GMZ w tym roku spadła o kilka procent.
Sama prezes mówi o max 12% wzrostu r/r czyli biorąc pod uwagę inflację to tracą. Sama spółka od lat średnio zarabia patrząc po KRS. Szału nie będzie a konkurencja sieciówek czy kolejnych marketplacow coraz wieksza.