• Oculus: Szacunki sprzedaży ilości kopii co do miejsca średnio zajmowaneg Autor: ~Dominik [80.238.108.*]
    Na podstawie raportów sprzedażowych i miejsc mniej więcej oszacowałem że miejsce 20 to średnio sprzedaż około 750 sztuk dziennie. Miejsce 15 około 900sztuk średnio, miejsce 10 około 1200sztuk dziennie, miejsce 5 to 1500sztuk dziennie, miejsce 4 to 1700sztuk, miejsce 3 to 2100 sztuk dziennie, miejsce 2 to 2700sztuk dziennie, miejsce 1 to 3500sztuk dziennie. Co do moich statystyk zakładam tolerancję błędu około 20-30%. Jakbyście Wy zmodyfikowali moje szacunki?
  • Re: Oculus/Cooking: miesięczne szacunki liczbowe sprzedaży Autor: ~Dominik [80.238.108.*]
    Cooking (miesięczne szacunki liczbowe) 1 m-s sprzedaży 53-54 tys, 2m-s 27-30 tys, 3m-s to 22-25 tys. Od 4 m-s powinno być minimum 20 tyś (dodatki eventowe+DLC). Aktualnie na PC VR od Valve mamy około 5-8 tys m-s. Także razem każdego kwartału powinno być około 80tys sztuk minimum. Na czysto mamy około 30 złotych, czyli około 2,4 mln zysku brutto kwartalnie z VR (około 10mln rocznie). W zanadrzu do wydania jest PS VR2 (około 20% rynku) i nowy sprzęt od Apple, gdzie pewnie też zadebiutujemy. Do tego dochodzi szansa na pojawienie się DLC do wersji VR. Na razie mowa tylko o DLC PIZZA (co pewnie jeszcze zwiększy przychody o 15-20%) Kolejną pozytywną kwestią jest zwiększenie współczynnika poboru przychodów do 60%z 50% po przekroczeniu 8mln brutto na Oculusie (szacuje to na 3 dekadę września)
  • Re: Oculus Autor: ~Dominik [80.238.108.*]
    Wydaje mi się że pierwszej trójki trochę nie doważyłem. Po za tym te ilości na danych miejscach będą większe z czasem. Rynek VR a raczej ilość urządzeń będzie pewnie rosła o kilkadziesiąt procent rocznie i tym samym dane miejsce będzie bardziej ważyło
  • Re: Oculus Autor: ~bb [216.222.214.*]
    Dobry punkt startowy do analiz - dzięki.
[x]
PLAYWAY 0,78% 260,00 2025-11-14 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.