• Creepyjar VR dominuje daje 800 Autor: ~Miliardygier [154.56.136.*]
    Rynek gier VR osiągnie wartość 2,4 mld USD w 2024 roku – wynika z raportu Carbon Studio

    1,6 mld USD w 2022 roku, a w 2024 roku już 2,4 mld USD – tyle może wynieść wartość samego rynku gier VR. Polskie produkcje ostatnio odnoszą na tym polu spore sukcesy, w szczególności na Oculus Store.

    Carbon Studio (wspólnie z zależną firmą Iron VR), gliwicka spółka specjalizująca się w produkcji gier VR, opublikowała raport dotyczący rynku zarówno wirtualnej rzeczywistości, jak i rozszerzonej. Z danych zebranych przez firmę wynika, że to właśnie gry stanowią największy udział procentowy na rynku VR. Choć oczywiście technologia jest również wykorzystywana w innych dziedzinach jak medycyna czy edukacja.
  • Re: Creepyjar VR dominuje daje 800 Autor: ~Gruboidzie [178.42.189.*]
    O tak. Grubo idzie. Już ponad 2 lata od 1400 do 600. Zgadzam się z przedmówcą - całkowita dominacja, system rozwalony, bank rozbity.
  • Re: Creepyjar VR dominuje daje 800 Autor: ~Gruboidzie [178.42.189.*]
    O tak. Grubo idzie. Już ponad 2 lata od 1400 do 600. Zgadzam się z przedmówcą - całkowita dominacja, system rozwalony, bank rozbity.
  • Re: Creepyjar VR dominuje daje 800 Autor: ~Gruboidzie [178.42.190.*]
    Grubo idzie.
[x]
CREEPYJAR -2,40% 447,00 2025-10-14 16:49:45
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.