Jeśli jest to w zasięgu Facebook'a i po jego stronie jest promocja i dotarcie, to obstawiam, że przy łącznej sumie 15 milionów Quest 2 sprzedanych, to 500K nie powinno być problemem, a może się okazać, że i 1 MLN kopii sprzedadzą, jeśli cena nie jest zbyt wygórowana. Pamiętając, że Interkosmos (1) był bardzo dobrze odebrany i miał niesamowicie zabawny i pozytywny gameplay, to jest szansa na duży sukces. Nie wykluczone, że OVID może właśnie tę lukę (VR) wypełnić, w ramach małej konkurencji w branży na rynku PL.
wiekszosc uzytkownikow oculus kupilo jedna gre i odlozylo sprzet do szafy gry na OQ2 z paroma wyjatkami nie sprzedaja sie dobrze interkosmos z 2017 nie odniosl sukcesu, wystarczy sprawdzic ile jest komentarzy na steam 170 kiedy gra jest prawie za darmo
Gogle sprzedały się w liczbie około 16-18 mln sztuk. Twoje informacje co do tego co robią użytkownicy są nieprawdziwe. Rynek dalej się rozwija. Ostatnie premiery z Polski typu GH, Thief simulator czy Cooking simulator bardzo zyskowne.
Odnoszenie się do gry z 2017 r. Cóż. kosmos i jego eksploracja zawsze dobrze się sprzedaje.
Twój język jest równie ohydny jak charakter. Dokonujesz projekcji swoich strat i cech na innych. Musiałeś nieźle popłynąć na Ovid, że tak atakujesz. Wszyscy wiedzą, że się podszywasz pod X3 i piszesz na tym forum sam z sobą pod różnymi nickami. Z biedy po stratach na Ovid kradniesz nicki innych.